“In 1 woord "Geweldig"”

Beoordeling van La Cabrièra

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Connector ...
1 beoordeling
“In 1 woord "Geweldig"”
Beoordeeld op 4 september 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Dit huis overtrof al onze verwachtingen. Een fenomenaal uitzicht. Je raakt niet uitgekeken. Volledige privacy. Het zwembad en jacuzzi prachtig schoon. Het huis was ook geweldig schoon. De 2e slaapkamer welke je via buiten bereikt is nog nieuw. Prachtig mooie badkamer. Met hoge temperaturen alleen wel erg warm. Het zou fijn zijn als er horren voor de ramen komen zodat je 's nachts het raam open kan laten. Wij hadden onze hond mee en volledig veilig voor de hond. Jammer dat we maar één week hier verbleven maar komen zeker terug. De service van Penny en Tina is geweldig. Bij boeking altijd direct antwoord en altijd enthousiast.

Datum van verblijf: augustus 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
IDD0
Almere, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Netjes”
Beoordeeld op 18 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Het repareren gaat op z’n Frans dus geen nieuwe dakpan maar een stukje plastic de verwarming niet vast zetten maar eraf halen etc. Verder een keurig huisje met ruim bestek en borden. Niet alle huisjes hebben een tuin met privacy. De ligging is gunstig en meteen tegen een bosrijk natuurgebied. Het lakenpakket bestaat slechts uur 1 laken en sloop dat vonden we minder maar vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren