31 maart 2016 beoordeeld

Bevestiging van onze eerste ervaring : uitstekend etappehotel, mooie kamers ( in het hoofdgebouw) zeer goed restaurant. Zeer goede bediening in het restaurant. Mooie gedresseerde borden. Zeer goede wijnen aan realistische prijzen. Iets minder : de bar/salon : kan een update gebruiken. Het ontbijt is kompleet, in overeenstemming met de aangerekende prijs maar de opvolging is niet in orde : buffet niet aangevuld, koffiemachine te vullen, vuile bestellen NIET afgeruimd,; geeft een slordige indruk.

Kamertip: kamer in het hoofdhuis
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
1 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is gelegen in een slaperig dorpje met amper 300 inwoners in een mooie omgeving van de Lorraine streek. We worden vriendelijk en voorkomend ontvangen door één van de 2 zussen die dit familie hotelletje runnen. We krijgen kamer 3 toegewezen.

Dit is een ruime kamer met een hoog niveau qua kwaliteit. Er ligt een mooie houten vloer. Het bed is ruim, het slaapcomfort uitstekend. Grappig zijn de zebra strepen her en der in de kamer en in de aparte en afsluitbare WC. De badkamer is zo mogelijk nog moderner. Er is een ruim bad, een wastafel met 2 bassins en een Italiaanse inloopdouche. Alle benodigde verzorgingsproducten zijn aanwezig. Klein probleem zijn de iets te grote afmetingen van de 2 wastafels, zodat er weinig plaats overblijft om andere dingen hierrond te leggen. Het geheel benadert eerder een 4-sterren niveau dan de officiële 3-sterren die het hotel heeft.

Het ontbijtbuffet is compleet en bevat alle ingrediënten die nodig zijn om een smakelijk ontbijt samen te stellen, inclusief het koken van een eitje. Minpunt is het ontbreken van een persoonlijke service. Men moet alles zelf nemen én doen, en dat komt toch wel een beetje koel over.

Enfin, dit is al bij al een zeer comfortabele etappe op de weg naar (of terug...) het zuiden van Frankrijk. En dit aan de meer dan redelijke prijs van 121,00 €, ontbijt inbegrepen. Dit hotel is een aanrader !

27 september 2015 beoordeeld

Als je de tijd neemt om naar je eindbestemming te gaan, dan is dit echt een heel goed hotel/restaurant om vanuit Nederland naar toe te rijden. 10-15 minuten vanaf de snelweg Nancy-Dijon. Grote, schone kamers met prima faciliteitengoed. En een uitstekend restaurant in een heel rustig dorp. Je kunt gerust aan de wegkant slapen. Er rijdt vrijwel niemand op die weg.

Kamertip: Kamers 1 of 11 zijn gewoon groot
14 september 2015 beoordeeld

Het hotel is tradioneel en eigentijds tegelijk. Prettige persoonlijke ontvangst. Mooie, ruime kamers met terras of balkon aan tuinzijde. Grote comfortabele badkamers. Het restaurant is uitstekend, klassieke Franse keuken. Het hotel is uitstekend als verblijfplaats voor een korte stop-over, maar ook als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving. Goede wifi. Prima ontbijt.

3 augustus 2015 beoordeeld

Twee zusters zijn hier generaties lang de baas. Alles onder controle.
Goede kamers. Soms bijzondere kamers. Maar het klopt.
Parkeren gaat prima op eigen terrein. Een hapje eten bij de dames is een feest.
Niet veel maar oh zo lekker en schilderachtig aangeboden. Goede wijn.
Een kopje koffie is er mij te duur en het ontbijt laat ik er graag schieten.
Dat heb ik zo besloten na 25 jaren.

Kamertip: De wifi kwaliteit is veelal bedenkelijk.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner