Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Ruime kamer met goede bedden en ruime badkamer.
Groot buitenterras, vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Prachtige omgeving om te wandelen of fietsen. Ontbijt ivm corona op dienblad geserveerd en uitstekend!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Geweldig gezellig restaurant met heerlijke koffie en appeltaart.
Een aanrader voor de lekkerbekjes. Erg vriendelijke bediening. De Corona regels worden hier prima gehandhaafd. De toiletten waren ook erg schoon en netjes.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime kamer, goede badkamer met dubbele douches en een bad. Goed eten en een prima corona proof ontbijt. En een mooie omgeving. Hotel ligt wel aan een drukke weg waarvan je het geluid wel meekrijgt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant waar veel fietsers en motorrijders op het terras neerstrijken. De bediening is vriendelijk en wordt goed gecoacht. Ik dronk er een goede kop koffie met een stukje eigen gebakken boterkoek. Het twaalfuurtje was prima. De overige lunchgerechten die ik langs zag komen zagen er heel verzorgd en smaakvol opgemaakt uit. Ik herken me niet in een aantal negatieve recensies. De COVID-19 hygiëne werd strikt nageleefd. Complimenten voor het geheel.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Pas geleden een stop gemaakt om wat te eten en te drinken. Het ligt aan ‘n T-kruising en blijkbaar is deze route ook geliefd door motorrijders. Voortdurend veel herrie van passerend verkeer.

Het eten vond ik absurd prijzig. € 11,75 voor ‘n suffe sandwich gerookte zalm, ei en sla.
2 kroketten op 2 sneetjes brood € 8,75, Goeiiendag zeg...

Datum van verblijf: juli 2020