Beoordeeld op 26 augustus 2020

Geweldig gezellig restaurant met heerlijke koffie en appeltaart.
Een aanrader voor de lekkerbekjes. Erg vriendelijke bediening. De Corona regels worden hier prima gehandhaafd. De toiletten waren ook erg schoon en netjes.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 11 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime kamer, goede badkamer met dubbele douches en een bad. Goed eten en een prima corona proof ontbijt. En een mooie omgeving. Hotel ligt wel aan een drukke weg waarvan je het geluid wel meekrijgt.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant waar veel fietsers en motorrijders op het terras neerstrijken. De bediening is vriendelijk en wordt goed gecoacht. Ik dronk er een goede kop koffie met een stukje eigen gebakken boterkoek. Het twaalfuurtje was prima. De overige lunchgerechten die ik langs zag komen zagen er heel verzorgd en smaakvol opgemaakt uit. Ik herken me niet in een aantal negatieve recensies. De COVID-19 hygiëne werd strikt nageleefd. Complimenten voor het geheel.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Pas geleden een stop gemaakt om wat te eten en te drinken. Het ligt aan ‘n T-kruising en blijkbaar is deze route ook geliefd door motorrijders. Voortdurend veel herrie van passerend verkeer.

Het eten vond ik absurd prijzig. € 11,75 voor ‘n suffe sandwich gerookte zalm, ei en sla.
2 kroketten op 2 sneetjes brood € 8,75, Goeiiendag zeg...

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

We aten 2 broodjes en 2 koppen thee. Eten was prima en bediening eveneens. Het was erg druk maar wij konden plaatsnemen in het achterste gedeelte van het restaurant voor de lunch. Dit zag er uit alsof het voor feesten werd gebruikt en er tijdens Corona extra tafels in waren geplaatst. Het was fijn dat er plek was maar het was oud en vies. Scheve schilderijen, stof en spinnenwebben en de meubelsen muren beschadigd. Om even snel wat te eten was het ok maar ik zou hier echt geen gasten meer neerzetten.