“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Chilham
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader on hier cream tea met scones te nemen. Zorg wel dat je honger hebt! Je krijgt 2 scones met Jam en cream. Je kunt binnen zitten Er staan een paar tafeltjes buiten.

Datum van bezoek: september 2017

11 augustus 2017 beoordeeld

We hebben er genoten van de cream tea. De scones waren geweldig. Award winning, zoals je op elk aanplakbord in Engeland ziet, maar deze scones mogen van mij echt een award winnen. Ze zijn groot, dus de cream tea met iemand delen is aan te raden.

Datum van bezoek: juli 2017
24 juni 2017 beoordeeld

Als je in Chilham bent kan je niet weggaan zonder tea te drinken met iets lekkers (wij namen tea for two met scones)

Datum van bezoek: juni 2017
9 juni 2016 beoordeeld

Ik had het idee dat de twee mensen die aan het werk waren de drukte niet aankonden; lang wachten, dingen vergeten te brengen(bestek), niet afruimen wat reeds op tafel staat, tafels niet afvegen en de scones waren alles behalve vers gebakken m.i. Ze waren droog en zwaar op de maag.

Datum van bezoek: juni 2016
8 mei 2016 beoordeeld

Wandelend door het prachtige Chilham, kom je deze tea rooms vanzelf tegen.
Gelegen aan het centrale plein de plaats voor een cup of tea ( met iets erbij natuurlijk! )
Je kunt ook ( beperkt) buiten zitten en ga er vooral NIET heen als je aan je lijn moet denken!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Shelly's Tea Rooms bekeken, bekeken ook

Boughton-under-Blean, Faversham
St Margaret's Bay, Dover

In Shelly's Tea Rooms geweest? Deel je ervaringen!