“leuk restaurant maar de pizza miste wat smaak”
Beoordeling van Mineral

Mineral
Geclassificeerd als nr. 11 van 59 Restaurants in Sluis
31 mei 2018 beoordeeld

Heel fijn gelegen in het hartje van Sluis. Aangenaam terras. De pizza's waren een beetje flets. Na heel veel zout en peper en sloten pikante olie kwam er toch wat pit in maar toch nog niet in de buurt van wat een echte pizza zou moeten zijn. Het aangeprezen Mineral bruiswater, na ja. Ook dat miste wat.
Bediening was ok maar mag ook wat hartelijker.

9 mei 2018 beoordeeld

Gezellig terras, tafels staan dicht bij elkaar, maar het lukt nog net om deftig te passeren. We aten het dag menu : heel mooi stuk vis, verzorgd, lekker. En kregen bij de koffie ook nog allerlei zoets aangeboden. Correcte prijs. Lekkere drankjes. Gezellige locatie. Vlotte vriendelijke bediening.
Ideaal om tijdens een dagje shoppen/bezoek aan sluis iets lekker te eten

29 april 2018 beoordeeld

Heerlijk eten, beperkte kaart, maar waarschijnlijk daardoor ook zo goed.
Eten zeer mooi opgediend.
Wel reserveren anders zou je wel eens onverrichter zaken terug moeten.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal de pasta bolognaise gekozen in de hoop dat hij deze keer zonder een bodempje water zou opgediend worden. Maar...toch wel een bodempje water zeker?! Nochtans zou men erop letten ( zie antwoord vorige review) had dus beter niet de pasta gekozen. Het gehakt had een fletse smaak. Weinig kruiding en smaak. De pasta was net niet 'al dente', denk ik. De zaak zat vol, er werd veel besteld dus het moest snel gaan. En dat proef je dan ook hé. De pasta kostte nu 12,95€ ipv 11,95€ zoals gezegd in mijn vorige review. Als klant verwacht je dan ook een verbetering, een upgrade. Tja.. de volgende keer kies ik werk een croque want deze zijn wel goed. Toch jammer van de pasta met water.

14 april 2018 beoordeeld

We waren op bezoek in Sluis met onze kindjes en zochten iets snel om 's middags te eten. We kwamen terecht in de Mineral en werden omvergeblazen door de lekkere gerechten, de bediening, het interieur. Dit hadden we niet verwacht, dit wordt voor ons een trip richting Sluis waard.

In Mineral geweest? Deel je ervaringen!