Beoordeeld op 8 maart 2022

verouderd hotel met wankele vloer in kamer. tapis-plein in kamer wat zorgt voor stof. Zeer gehorig.
Wel zeer degelijk ontbijt met voldoende keuze.
Bij aankomst moest ik plots nog 87 euro bijbetalen met een schimmige uitleg. Na het tonen van de app waarop stond dat ik enkel 8 euro moest bijbetalen was dit plots geen probleem meer. Dit alles werd van ver afgehandeld door de 'manager', die alles overliet aan een stagiair. Ook mensen voor ons in de rij met klachten werden door die stagiair geholpen en niet door die 'manager'.
Ik zou dit hotel echt niet aanraden.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel maakt een verwaarloosde indruk. Behang in de gang zit los. Tapijt is kaal. Door de corona moesten we eten op de kamer. Zo waren de regels op dat moment. Dat werd op tijd gebracht en zag er goed uit. De eerste dag hebben we gebeld omdat het dessert om 21 nog steeds niet was gebracht. De tweede avond hebben we het maar laten zitten.
Het was een stuk minder dan 6 jaar geleden

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 16 januari 2022

Wat een prachtig hotel is sluis”
Zeker een aanrader voor de omgeving, we hadden een mooie kamer met bad.
Deze is ruim en netjes, fijn uitzicht op de natuurlijk!
Geweldige badkamer natuurlijk met een bad”
Het restaurant is ook prachtig.
Het hotel is geschikt ook voor meerderen dagen je zit vlak bij België

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Douche enkel zeer heet water!!!! Douche vol schimmel op vele plaatsen!!! Wc helemaal gebarsten Het was een regenachtige avond en in de kamer regende het binnen langs het raam!! Kamer ook zeer veel stof overal, het bakje van de tv verschrikkelijk vies vol stof.... Ongelooflijk gewoonweg schandalig dat ze gasten in zo een kamer durven steken terwijl er nog zoveel kamers vrij waren, het was totaal niet druk!!! VIER sterren NIET WAARD!! Nooit meer fletcher keten!

Datum van verblijf: december 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 december 2021 via mobiele applicatie

Wij kwamen last minute eten met een cadeaubox-bon. Werden zeer hartelijk onthaald. Het eten was zeer lekker bereid (kip saté en Angus steak).
Uiteindelijk kregen we meer dan eigenlijk voorzien was met de bon. Dus een heerlijke lunch, aangenaam verrast!

Datum van verblijf: december 2021