“Zeer lekker”

Geclassificeerd als nr. 2 van 60 Restaurants in Sluis
Prijsklasse: € 30 - € 80
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant De Vijverhoeve is al decennialang een Vertrouwd adres voor een culinaire excursie. Jan en Carolien Grahame hebben altijd garant gestaan voor een combinatie van culinair vakmanschap en excellent gastvrouwschap. In het afgelopen jaren is er ook veel Vernieuwd bij De Vijverhoeve. In de fraaie tuin is een moderne serre aangebouwd waardoor de capaciteit is verdubbeld. Zeer geschikt voor grotere families en groepen. Ook hebben zoon Bart Grahame en zijn vriendin, sommelier en gastvrouw, Yori hun intrede gedaan. Verrassend voor iedereen die De Vijverhoeve kent of nog wil ontdekken. Naast de traditionele gerechten creëert Bart nieuwe gangen die tot de verbeelding spreken. Gecombineerd met passende wijnen, voor u geselecteerd door Yori. Het is meer dan de moeite waard, een culinaire excursie naar restaurant De Vijverhoeve in Sluis (Sint Anna ter Muiden). Restaurant De Vijverhoeve, verrassend, vernieuwd en toch … vertrouwd.
8 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Restautant dat van een klassieke keuken naar een iets wat verfijnde gerechten gaat.
De smaken zitten zeer goed.
Op hygiëne en netheid een 10/10.
Prijs kwaliteit is dit TOP 👍.
En de tuin is zeer gezellig.

Datum van bezoek: mei 2024

12 maart 2024 beoordeeld

De kwaliteit van een restaurant vertaalt zich dikwijls in een talrijk aantal gasten en heel wat vaste klanten die graag in het stijlvolle interieur komen genieten van een uitgebalanceerd seizoensmenu met deskundig gekozen bijpassende wijnen of van een smaakvol à la carte-menu. De ontvangst en bediening is attent en gemoedelijk en de chef beheerst de kunst om klassiekers op een elegante en verrassende manier op de bordjes te toveren. Het is genieten vanaf de eerste hapjes bij het aperitief tot het laatste snoepertje bij de koffie, bedankt team De Vijverhoeve en graag tot de volgende keer...

• Sfeer
11 maart 2024 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst van gastvrouw. mooi interieur (in veranda) waar het luchtig en aangenaam vertoeven is. Zeer correct vriendelijke bediening van de ober. Geen lange wachttijden. Mooie smakelijke gerechten met hier en daar een bijzondere toets zoals bvb de bisque bij de langoustines niet over het gerecht gieten doch in een apart glaasje serveren.
Kwalitatief goede wijnen. Alles zeer correcte verlopen. Terecht nr 1 in sluis op tripadvisor
een adres om terug te keren

• Sfeer
2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar kwaliteit in de keuken en de bediening nog echt van topkwaliteit is!

We komen hier inmiddels gemiddeld twee keer per jaar voor de lunch. We rijden dan vanaf de Betuwe graag naar Zeeland en combineren dat meestal met een overnachting.
Kwaliteit van de keuken is op Michelinster niveau waarbij gelukkig de sfeer en bediening prettig vriendelijk en voorkomend is. Goede inhoudelijke informatie over de gerechten. Wij namen het 6 gangen menu. Combinatie van vis en duif. Met een origineel wijnarrangement. Gravad lax kenden we , maar we werden verrast door de verrassende eigen interpretatie. Wij zullen hier zeker graag terugkomen. Knap ook om zo'n goed en leuke bedieningsequipe samen te stellen!

14 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk en heerlijk!!! Prachtig smakelijke gerechten en sublieme wijnen, alsook een gemoedelijk supervriendelijke service!!!

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Restaurant de Vijverhoeve bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Vijverhoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.