“Marc & Nancy en Lekker ijsje op 27 mei 2018”
Beoordeling van petrus & paulus

petrus & paulus
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Sluis
30 mei 2018 beoordeeld

Lekker ijsje met seizoenfruit gegeten op mijn vrouwtje haar verjaardag 27 mei 2018
een aanrader , en bord vol lekker fruit 3 bollen ijs en voor een heel klein bedrag.
Wie naar Sluis gaat moet zeker eens langs gaan bij deze lieve jonge mensen echt een aanrader.

carpeet, Eigenaar van petrus & paulus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Dank je wel voor de super leuke recensie. Graag tot een volgend bezoek.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Punctueel,correcte bediening en vooral superlekker eten.
Dat was voor ons het perfecte geschenk om moederdag te vieren.

carpeet, Eigenaar van petrus & paulus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dank u wel voor de top recensie, graag tot een volgend bezoek.

4 mei 2018 beoordeeld

Met vier personen en een kinderwagen namen we heel wat plaats in, de verantwoordelijke wees ons heel vriendelijk een plaats toe. Een mooi interieur, rustig en trendy, een kaart waar je alles wel es wilt proeven , originele schotels, zoet en hartig . Toen op een later moment nog twee personen van de familie in de zaak kwamen, was de verantwoordelijke zo vriendelijk om een tafeltje bij te zetten zodat wij toch samen konden zitten, wat haar initiatief was ! We hebben allemaal heel lekker gegeten in een gezellig kader, bij een volgend bezoek aan Sluis, staat hun zaak zeker terug op ons lijstje om iets anders te proeven !

carpeet, Eigenaar van petrus & paulus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Beste,
Hartelijk dank voor de mooie recensie, we doen ons uiterste best om het iedereen naar zn zin te laten hebben. Graag tot een volgend bezoek.

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang geleden dat ik hier was, de plastic tafelkleedjes en overtallige decoratie is inmiddels verdwenen waardoor het een stuk netter en volwassener overkomt. We wilden met twee personen graag twee pannenkoeken delen wat geen enkel probleem was, we kregen hieroor netjes
extra borden en bestek. Ook werden de pannenkoeken na elkaar gebracht zodat we eerst de hartige pannenkoek konden eten zodat het ijs van de andere niet gesmolten was. IJs en slagroom werden apart geserveerd ipv op de pannenkoek, voor mij ook zeker een pluspunt. Ze smaakten daarnaast ook nog eens prima en honger heb je daarna zeker niet meer. Naast pannenkoeken en wafels staan er nog volop andere gerechten op de kaart dus voor iedereen wat wils. Drank vond ik redelijk aan de prijs maar dat is momenteel overal wel in Sluis de norm. Een aanrader dus, zeker ook met kinderen

carpeet, Eigenaar van petrus & paulus, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Dank u wel voor de positieve reactie. Leuk om te horen dat alles naar wens was (pizza pannenkoek en de Normandische als dessert ).
Graag tot een volgend bezoek.

3 april 2018 beoordeeld

Heerlijk genieten van wafels of pannenkoeken. Als je er al aankomt krijg je zin om er wat te eten. Het is altijd een plaatje als je daar loopt. Binnen gezellig maar niet overdreven. Eten is lekker.

Reizigers die petrus & paulus bekeken, bekeken ook

In petrus & paulus geweest? Deel je ervaringen!