“Teleurstellend”

De Lindenhoeve
Geclassificeerd als nr. 47 van 62 Restaurants in Sluis
Keukens: Europees
14 september 2019 beoordeeld

De bediening is in het Engels want het personeel kan geen Nederlands, ze moeten collega’s erbij halen om te vertalen? We bestellen en een kwartier na de bestelling komen ze melden dat er geen mosselen zijn ( in deze maand geen mosselen?? )
Het duurt eeuwen voor je het eten hebt terwijl er helemaal niet veel volk is. Onze glazen waren vuil, bestek was vuil. En het eten is echt maar brasseriewaardig.. dus prijs/kwaliteit.. niet goed. Helaas is het enige positieve dat ik kan zeggen, leuk dat er een speeltuin is Wij komen alvast nooit meer terug ‍♀️

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verzorgde zaak in een mooi kader, maar wat bezielt de eigenaar om een online selfservice concept aan te bieden, mits 10% korting??? Dit is tegen de basisprincipes van horeca!!! Niet moeilijk dat uw personeel onvriendelijk en ongeïnteresseerd overkomt! Wie wil daar nu voor werken? Over de kwaliteit van het eten kan ik niet oordelen, vermits we enkel gedronken hebben.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier vandaag gegeten Met 8 personen. In begin niet vriendelijk zoals tegenwoordig overal Waar nen komt en denkt dat men toerist bent. 1 ding vergeten ze dat die uiteindelijk Hun loon betalen .
Erna wel vriendelijk maar prijzen zeer duur voor de hoeveelheid die Je krijgt. Je Kan in sluis veel beter eten voor minder geld.
Hier gaan wij niet terug. Duur duur

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb speciaal voor dit etablissement een account aangemaakt op TripAdvisor! Gewoon om even te melden dat deze zaak verschrikkelijke gerechten serveert. Wansmakelijke slappe en buikpijn-veroorzakende toestanden. Het feit dat ze een kok zoeken verbaast mij niet, want de gerechten die ze nu serveren zijn volgen mij klaargemaakt in een microgolfoven. Ronduit schandalig!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vreselijk eten
Sjieke uitstraling maar belabberde gerechten, onkundig klaar gemaakt op de tosti’s na (maar die kan ik zelf ook maken)
De speeltuin is een lokkertje voor gezelschappen met kinderen, de uitstraling lokt rijke 60-plussers, maar in 20 jaar zeeland en evenzo vele jaren sluis nog nooit zo slecht gegeten
Wegblijven!!!

Datum van bezoek: augustus 2019

In De Lindenhoeve geweest? Deel je ervaringen!