Hoogtepunten uit beoordelingen
Nog leuker dan verwacht

Het is een klein museum, in een uithoek van Nederland. Maar heel leuk als je je fantasie wilt ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
AnnevanNoorden
Tilburg, Nederland
via mobiele applicatie
Leuke ervaring!

Verrassend aangenaam. En leerrijk. Voor jong en oud. Mensen met passie, de ‘conservators’. Komen ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
V219SAmicheld
Kortrijk, België
via mobiele applicatie
Lees alle 329 beoordelingen

Beoordeeld op 9 september 2019

In week 36 deze nieuwe attractie bezocht. Bijzonder te zien hoeveel in het verleden is nagedacht en gedurfd! De boordjes bij de verschillende uitvindingen waren slecht te lezen: te klein, in dia-positief ( kleine witte letters op zwarte ondergrond : recept voor slechte leesbaarheid) op donkere plekken, te laag opgehangen. Gelukkig was het niet te druk, anders is het nog moeilijker. Desondanks een aanrader. Een prima nieuw initiatief. Locatie; op korte loopafstand van het centrum. Geen museumjaarkaart. pittige toegangsprijs.

Datum van activiteit: september 2019
MARCD3727, Owner van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste Jan, dank voor uw reactie, jammer dat u de leeservaring zo ervaren heeft.
Bij het vormgeven en plaatsen van de tekstplaatjes hebben we rekening moeten houden met verschillende factoren in functie van de totale museumopstelling. Aanvullend hebben we een gebruiksvriendelijke audiogids ontwikkeld in 4 talen om de museumbeleving te versterken zonder dat je de plaatjes moet lezen.
Met vriendelijke groet, Marc

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Het was mijn tweede keer in het Bizarium, de tweede keer overrompeld door de denkkracht van deze uitvinders. Deze keer nam ik enkele vrienden mee, vooraan in de 20. Iedereen stond versteld van de professionaliteit en kwaliteit van het museum!

Datum van activiteit: augustus 2019
MARCD3727, Owner van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste Arthur, bedankt voor de fijne respons! Het doet ons bijzonder veel plezier dat jullie ervan genoten hebben, jullie waren dan ook leuke vrienden op stap.
Geweldig gevoel om te hebben mogen bijdragen aan jullie geslaagde uitstap.
Tot een volgende keer, Marc

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Prachtig museum dat inspireert én verrast!! De positieve boodschap die de eigenaars brengen verandert zelfs je kijk op het leven... falen is de opstap naar een andere/betere oplossing. De eigenaars lopen rond in het museum en met een grap en duidelijke informatie maken ze het museum nog persoonlijker. Geen moment van verveling gehad, wat in andere musea al eens gebeurt.

Datum van activiteit: augustus 2019

Beste Kathy, Hartelijk dank voor uw lovende reactie. Het doet ons plezier dat jullie het museum jullie inspireert en verrast . Bedankt om ons aan te raden. Tot weerziens ! – Marc & Ann

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Superleuk bezoek aan Bizarium! Er huizen veel meer uitvindingen dan je op het eerste zicht zou denken, trek zeker 2u uit om alles goed te kunnen bezoeken. Audiogids erbij is zeker leuk, maar de bordjes overal zorgen ook al voor de nodige info! Voor ons echt een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
MARCD3727, Owner van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste Joyce, Hartelijk bedankt voor uw lovende reactie. Bedankt om ons aan te raden, dat vinden we geweldig. Tot weerziens met vrienden, kennissen of familie. Met vriendelijke groet – Marc & Ann

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

2 meisjes van 8 en 9 met audio tour vonden het super. Ook moe zoontje van 3 heeft hem geamuseerd. Eigenaar loopt ook mee rond en geeft extra uitleg.

Datum van activiteit: juli 2019