Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk en verrassend

Op bezoek met neefje en nichtje van 13 en 14 en opa. Direct zeer vriendelijke ontvangst. Opa die ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
annerF8463LX
Wilhelminadorp, Nederland
via mobiele applicatie
Verwondering!

Bijzondere uitvindingen, het museum is niet groot, maar er is ontzettend veel te zien. De verhalen ... meer lezen

Beoordeeld op 18 november 2018
Nataschja
Breda, Nederland
Lees alle 272 beoordelingen

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend fijn, verzorgd museum met een mix van humor en verrassende wetenschap. Na het bezoek met vrienden nog heel veel nagepraat en gelachen met de uitvindingen en pogingen daartoe. Een absoluut topper!

Datum van activiteit: mei 2018
MARC D, Eigenaar van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Beste Catherine,
Bedankt voor de fijne respons! Het doet ons bijzonder veel plezier dat jullie ervan genoten hebben,
jullie waren dan ook leuke groep "vernuftelingen" op pad!
Geweldig gevoel om te hebben mogen bijdragen aan jullie geslaagde uitstap.
Vele groetjes - Marc & Ann

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel tof museum met allerlei zotte en geniale uitvindingen uit de geschiedenis.
De meiden (5 & 4) hebben zich prima vermaakt met de audio tour. Echt een aanrader!

Beste Liesette,
Het doet ons bijzonder veel plezier dat ons museum ook de kleine meiden van 4 en 5
toch heeft kunnen boeien. De nieuwe audiotour maakt de totale belevenis nog intenser ook voor de kinderen.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Wil je eens een origineel museum bezoeken, ga dan naar Bizarium.
Kei cool ! En gewoon DOEN.
Leerrijk, leuk, interessant, grappig.

Fijne ontvangst en plezante fotoafsluiter.

Beste Marleen,

Hartelijk bedankt voor uw lovende reactie.
Bedankt om ons aan te raden, dat vinden we geweldig.
Tot weerziens met vrienden, kennissen of familie.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeker een bezoek waard! Ook met kinderen.
Interessant en boeiend. Ook met een knipoog naar de uitvinders.

Beste Marcded,

Hartelijk dank voor uw lovende reactie.
Het doet ons plezier dat jullie het museum interessant en boeiend vonden.
Bedankt om ons aan te raden.

Beoordeeld op 15 mei 2018

Je denkt soms "niemand kan dit verzinnen". Het kan toch en hier kun je t zien.
Leuke tour langs geniale en minder geniale uitvindingen, gewoon lekker je eigen verstand op nul zetten en genieten van "domme", "rare" en soms idiote ideeën.
Met enige regelmaat komt een "host" toelichten wat al uitgebreid beschreven staat en beschreven wordt in de audio-guide, voor mij een beetje dubbel-op, maar voor gezinnen met kinderen wellicht des te leuker. De host in kwestie heeft wel kennis van zaken, zo blijkt ook als je dieper door gaat vragen.

Als je in de buurt bent en in de gelegenheid bent, doen!

Datum van activiteit: mei 2018
MARC D, Eigenaar van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Beste Luc, , bedankt voor je fijne review! Blij om te horen dat de tour goed beviel. Als "host" probeer ik hier en daar nog wat extra informatie te geven, sommige stukken zijn soms wat moeilijker te vatten dan andere. Deze reacties geeft ons alleszins een boost om onszelf te blijven verbeteren naar de toekomst!