“Bezoek van een groep actieve senioren”
Beoordeling van Bizarium

Bizarium
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 dingen om te doen in Sluis
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bizarium is een museum vol bizarre uitvindingen. Een museum over briljante uitvinders en hun grenzeloze verbeeldingskracht, hun technische vindingrijkheid en vooral onmetelijke passie. Bizarium inspireert en verrast met geniale, wetenschappelijke en knotsgekke uitvindingen. Denk maar aan een vliegfiets, een wandelende duikboot, een haargroeihelm, een zwemparaplu.
31 mei 2018 beoordeeld

Wat een verrassend museum, aanlokkelijk voor jong en oud. Geniale uitvindingen, die helaas niet altijd uitvoerbaar waren, maar een aanhef kunnen zijn voor jonge uitvinders. Denk maar aan de persoon, die de ganse wereld wilde voorzien van gratis elektriciteit. Helaas bestond crowdfunding toen nog niet en de industrie zag er zeker geen brood in. Recent is ook een audiogids ter beschikking, maar niets gaat boven de uitleg van de spirituele humorvolle gids, tevens ontwerper van dit museum.
Bij een druilerige dag in Sluis, een ideaal moment om dit museum te bezoeken, samen met de kids!

MARC D, Eigenaar van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beste Hilaire, bedankt voor de fijne respons! Het doet ons bijzonder veel plezier dat jullie ervan genoten hebben, jullie waren dan ook leuke groep senioren op pad!
Geweldig gevoel om te hebben mogen bijdragen aan jullie geslaagde uitstap.
Tot een volgende keer, Marc

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend fijn, verzorgd museum met een mix van humor en verrassende wetenschap. Na het bezoek met vrienden nog heel veel nagepraat en gelachen met de uitvindingen en pogingen daartoe. Een absoluut topper!

MARC D, Eigenaar van Bizarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste Catherine,
Bedankt voor de fijne respons! Het doet ons bijzonder veel plezier dat jullie ervan genoten hebben,
jullie waren dan ook leuke groep "vernuftelingen" op pad!
Geweldig gevoel om te hebben mogen bijdragen aan jullie geslaagde uitstap.
Vele groetjes - Marc & Ann

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel tof museum met allerlei zotte en geniale uitvindingen uit de geschiedenis.
De meiden (5 & 4) hebben zich prima vermaakt met de audio tour. Echt een aanrader!

Beste Liesette,
Het doet ons bijzonder veel plezier dat ons museum ook de kleine meiden van 4 en 5
toch heeft kunnen boeien. De nieuwe audiotour maakt de totale belevenis nog intenser ook voor de kinderen.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je eens een origineel museum bezoeken, ga dan naar Bizarium.
Kei cool ! En gewoon DOEN.
Leerrijk, leuk, interessant, grappig.

Fijne ontvangst en plezante fotoafsluiter.

Beste Marleen,

Hartelijk bedankt voor uw lovende reactie.
Bedankt om ons aan te raden, dat vinden we geweldig.
Tot weerziens met vrienden, kennissen of familie.

Bekijk meer beoordelingen
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een bezoek waard! Ook met kinderen.
Interessant en boeiend. Ook met een knipoog naar de uitvinders.

Beste Marcded,

Hartelijk dank voor uw lovende reactie.
Het doet ons plezier dat jullie het museum interessant en boeiend vonden.
Bedankt om ons aan te raden.
Met vriendelijke groet - Marc

Reizigers die Bizarium bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Bizarium geweest? Deel je ervaringen!