“Matig”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Matige kwaliteit van het eten. We gingen er tweemaal en waren beide keren toch wat ontchoogeld

Datum van bezoek: september 2019

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naar toe gestuurd door de verhuurder. Klein, maar ontzettend fijn. Werkelijk fantastische pizza (te goedkoop), wijn en desserts gegeten. Aanrader van de bovenste plank.

Datum van bezoek: juni 2019
3 mei 2019 beoordeeld

Heerlijke authentieke Italiaanse gerechten, waar je de lokale keuken echt proeft en niet zuinig wordt omgegaan met de ingrediënten zoals truffels en paddenstoelen.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en ook snelle service. De pasta’s die wij gekozen hadden waren heerlijk maar jammer genoeg kregen we niet alles op want de porties waren wel zeer groot. Prijzen zijn zeker heel ok voor wat je krijgt. Ook de steak was perfect gebakken en het slaatje erbij was opnieuw zeer lekker. Aanrader als je in de buurt bent !

Datum van bezoek: juli 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza's waren overheerlijk, vriendelijke mensen gebrekkig tot geen Engels, is overigens geen probleem, want ze hebben een Engelse kaart.
Goed eten voor weinig geld 4 personen hoofd gerecht + drinken 55.- euro

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Il Rifugio bekeken, bekeken ook

Pieve Santo Stefano, Province of Arezzo

In Il Rifugio geweest? Deel je ervaringen!