Luxurycollection
  • Gratis parkeren
Hotel Castelmar(Campeche)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Villa Escondida Campeche(Campeche)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Balamku Hotel Cafe(Campeche)(Heel veel waar voor je geld!)
Baluartes Hotel(Campeche)
Holiday Inn Campeche(Campeche)
  • Inclusief ontbijt
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn verblijd gehad in dit hotel. Het is gelegen op een uitstekende, alles op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk, fijne bedden, goede airco.
Enige minpunt is dat het vrij gehorig is. Aanrader!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ALONDRA M, General Manager van Mision Campeche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Bedankt voor uw opmerkingen.
We zullen blijven werken zodat u tijdens uw volgende bezoek veel meer van uw verblijf zult genieten.

3 april 2018 beoordeeld

Het hotel ziet er goed uit met een soort binnen tuin maar heeft geen lift dus voor slecht ter been zijnde onder ons vraag een kamer beneden. Gratis wifi en de kamers zijn wat aan de kleine kant, de douche ruimte is beperkt en heeft ook nog eens een gladde vloer zodat het na het douchen spekglad werd. Kamers aan de straat zijde hebben een soort louvre deuren waardoor al het straat lawaai, en dat was nogal wat met bandjes die door speelden tot ongeveer 4 uur in de nacht, volop de kamer kwam binnen knallen. Geen ontbijt in het hotel maar in een restaurantje om de hoek. Een eerdere beoordeling schreef dat je een zeurder bent als je over het lawaai valt maar om 4 uur je bed nog uit te knallen door een trommel trompet en een paar bekkens is beslist geen pretje ondanks het feit dat ik minder horend ben.

Kamertip: geen kamer aan de straatkant
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.
Ik verzeker u dat we werken aan een betere service voor uw volgende bezoek.
Ik hoop dat u ons de mogelijkheid biedt om u een nieuw verblijf bij ons aan te bieden.

Cordialmente.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk behulpzam personeel. Rond om het hotel gratis parkeren en als extra service kun je je auto ook door personeel in een garage laten parkeren. Ook wij hebben de beruchte kamer (308) op de bovenste verdieping met sfeervolle houten luiken. Je bent echter niet in Cameche om op je kamer te zitten maar om van de stad te genieten! De airco is uitstekend, buiten is het 35 graden en binnen gewoon koud. Gezellige muziek van een bar want dit is Mexico en daar genieten ze van het leven. Als we straks gaan slapen doen we gewoon oordopjes in. Elke over lawaai zeurende 'so called' reiziger zou deze met spoed aan moeten schaffen. Klein puntje van kritiek, onze kofferhouder was helaas niet bestand tegen het gewicht van onze koffer...
Ontbijt is pas om 8 uur en gaan we gezien de wat mindere recenties waarschijnlijk over slaan. Om de hoek zitten 2 bakery's met vol op keus aan broodjes etc.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
ALONDRA M, General Manager van Mision Campeche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.

Het is een genot om te weten dat u genoten hebt van de traditie en livemuziek die het gebied onze bezoekers biedt.
We nodigen onze bezoekers altijd uit deel uit te maken van de traditie en livemuziek die het gebied onze bezoekers biedt.
Bedankt voor uw opmerking over de bagagetafel, er zal een verlenging worden gemaakt.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1 nacht geslapen ivm een een rondreis. Maar prima kamers, super netjes, airco. Er zat gewoon glas voor de ramen, niet zoals andere oude reviews vertelde. Aardig personeel.
Ja, gehorig, maar het hotel zit in de stad. Is dan ook logies dat je de stad hoort. Vond het niet storend.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
ALONDRA M, Manager van Mision Campeche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Bedankt voor je reactie. Het zal een genoegen zijn om je terug te hebben bij je volgende bezoek.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat viel dit hotel ons tegen!
Het ziet er op de foto's heel authentiek en sfeervol uit maar toen wij (eind febr 2018) aankwamen waren de bouwvakkers druk bezig met een grote renovatie!
De hele dag hoorde je geklop en geboor en nergens een plekje om de herrie te ontvluchten.
De receptioniste sprak geen woord Engels en deed geen moeite ons te helpen met de auto (die een paar stra ten verderop gratis geparkeerd mag worden) ook geen excuus voor herrie en stof.
Er stonden in onze kamers 2 bedden en 1 tafeltje met 1 stoel maar geen plek voor onze koffers.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Een verontschuldiging voor het ongemak veroorzaakt door onze recente verbouwing. Wij verzekeren u dat onze grootste belangstelling uw troost is; Ik wil graag onze excuses aanbieden voor uw volgende bezoek. We zullen graag een speciaal voor u gereserveerde kamer hebben. Ons verbouwingsproces is voltooid en we hopen dat u ons de gelegenheid geeft om van de voorzieningen te genieten.