“Prachtige Villa in een rustgevende omgeving”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Marsha S
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige Villa in een rustgevende omgeving”
Beoordeeld op 16 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ik heb een kleine week mogen verblijven in het Kundalini Beachfront House.
Een prachtige villa op een heerlijke plek. Via een weg door de rijstvelden kom je op deze unieke plek aan zee aan.
De villa is een plaatje met de ruime slaapkamers, mooie badkamers, prachtige tuin en ligging aan zee.

Tijdens mijn verblijf was de verzorging top. De maaltijden waren vers, afwisselend en fantastisch van smaak.
Het personeel was erg vriendelijk en enorm behulpzaam.

Kortom een fantastisch verzorgd verblijf op een geweldige plek gehad!

Reisgroep: Alleen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 dec 2016
Hi Marsha,
Dank voor je verblijf. Welkom de volgende keer!
Rolf
hofmanbeh
Gouda, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een heerlijk huis!”
Beoordeeld op 7 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ik heb in alle opzichten genoten van mijn verblijf in de villa. De slaapkamer met airconditioning en uitzicht op zee was comfortabel en ruim; de naastgelegen badkamer had een bad en een douche.
De staf was vriendelijk, gastvrij en klantgericht. Met plezier deden zij kleine boodschapjes voor mij in de stad, als zij toch inkopen gingen doen. Het eten dat zij klaarmaakten was elke keer weer overheerlijk. Elke ochtend had ik een opgemaakt bed en een schone badkamer.
Verder was er een prachtig aangelegde tuin voor vrij gebruik, comfortabele ligstoelen bij het zwembad en een baleh om te genieten van het gezicht op zee.
Kortom, ik heb een heerlijke, ontspannen vakantie gehad!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De vriendelijkheid van de staf.
Minpunten: De villa's liggen aan het strand, maar daarmee ook wat verder van de hoofdweg.
Reisgroep: Alleen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren