“Heel erg lekker!”
Beoordeling van Alma Nomada Food Experience

Alma Nomada Food Experience
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Porto Covo
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al 10 jaar hier in de buurt en voor het eerst in dit restaurant. Wij vinden het on-portugees goed! Wij hebben genoten en gaan zeker vaker terugkomen!

Datum van bezoek: augustus 2020
ivy_mach, Marketing van Alma Nomada Food Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Hello Alex, on behalf of the whole team, thank you very much for your friendly testimony that only proves that we are on the right track, both in the area of restaurants and in relation to Yelloh! Village Costa do Vizir. We look forward to your next visit! ⭐️

28 juni 2020 beoordeeld

Zeer goede keuken. Een ster waard. Prijs hoger dan een gaperons portugees restaurant. Ontzettend lekker

Datum van bezoek: juni 2020
ivy_mach, Marketing van Alma Nomada Food Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2020

Beste Michelderweduen,

Bedankt voor uw recente bezoek, uw opmerking en uw geweldige 5-sterrenbeoordeling hier op TripAdvisor.

Het was een groot genoegen u bij ons te hebben en het hele team verheugt zich erop u weer te zien bij uw volgende bezoek aan Yelloh Village Costa do Vizir.

Groetjes en tot snel,
Van het team Alm̈a Nom̈ada
⭐️

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer verasend restaurant op een camping, zijn hier twee nachten gebleven voor dit restaurant.
Waant je bijna in een sterrenstaurant, ik heb echter een opmerking, waarom van die dunne papieren servetten? Zelfs papieren servetten kunnen goed zijn.

Datum van bezoek: maart 2020
ivy_mach, Proprietário van Alma Nomada Food Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hello Verrasend, on behalf of the whole team, thank you very much for your friendly testimony that only proves that we are on the right track, both in the area of restaurants and in relation to Yelloh! Village Costa do Vizir. We look forward to your next visit!

15 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2020
ivy_mach, Proprietário van Alma Nomada Food Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

13 september 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Alma Nomada Food Experience bekeken, bekeken ook

Porto Covo, Setubal District

In Alma Nomada Food Experience geweest? Deel je ervaringen!