“Zeer aangenaam en verzorgd restaurant met lekkere keuken”

Hotel-Restaurant Otus in Wetteren
De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel-Restaurant Otus in Wetteren
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Wetteren
3 juli 2017 beoordeeld

Een zeer goede bediening. lekkere keuken. De gebakken zalm met bearnaise saus was prima klaargemaakt. De mosselen in wijnsaus echter vielen behoorlijk tegen. Nogal kleine mossels maar vooral uitgedroogd waren een teleurstelling. De portie was ook zeer matig, met behoorlijk wat lege schelpen. Had de indruk dat het een opgewarmde portie overschot was (anders begrijp ik niet de vele lege schelpen). De soep was overheerlijk. Al goed dat we die genomen hadden, anders was ik met die kleine portie mosselen behoorlijk op mijn honger gebleven. Toch een aanrader wat de keuken betreft en de zeer goede en aangename bediening.

Kamertip: Prima restaurant bij het hotel. Een aanrader.Hotel strategisch enorm goed gelegen tussen Gent en Bru ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Otus biedt alle faciliteiten voor een business meeting dus ook voor een jaarlijkse algemene vergadering van onze fietsclub. Een vlotte en vriendelijke bediening door de eigenaars zelf. We kozen voor een beperkte kaart en onze 32 leden kregen samen hun gerecht opgediend. Hoge eisen mag je dan niet stellen. De cuisson van het vlees was bijvoorbeeld niet voor iedereen zoals gevraagd.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
19 december 2016 beoordeeld

vlotte en eerlijke bediening. De ligging is vlot bereikbaar op enkele honderden meters van de autosnelweg.Personeel geeft u het gevoel dat u echt welkom bent. De europese keuken is van uitstekende kwaliteit.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
24 juli 2016 beoordeeld

Onze algemene indruk bij het betreden van dit op een aquarium lijkend restaurant was redelijk positief: steriele maar correcte begroeting, nette tafels, licht en luchtig. Als aperitief namen we een kir (6€) die geserveerd werd met een marasquino kers erin (hm). Even later kregen we een hapje aangeboden, een lekkere gazpacho en een bladerdeeghapje. Bij het opnemen van de bestelling -we opteerden voor de specialiteit van de chef, de mixed grill (24€), en scampi als hoofdgerecht (20€), werd ons vriendelijk gevraagd naar de cuisson. Saignant graag. In de meeste restaurants is het gebruikelijk dat er een mandje met brood geserveerd wordt, maar hier moest een keuze gemaakt worden tussen brood OF frietjes. Sausje? Béarnaise graag. Supplement van 3€ voor de overigens lekker luchtig geklopte Béarnaise. Even later werden de 2 minuscule broodjes gebracht met een dun schijfje boter en toen kwamen ook de gerechten. De specialiteit van de chef liet zich vertalen in 5 belachelijk kleine stukjes vlees die de graad van uitgebakkenheid ver overschreden hadden en die vergezeld waren van een fantasieloos kommetje sla uit een zakje. Kunnen we een beetje mayonaise krijgen? Jazeker, en het "beetje" bleek letterlijk een beetje à een supplement van 0.60€. Eerlijkheidshalve moeten we toegeven dat de saus van de scampi voortreffelijk smaakte, maar jammer genoeg is ze wel behoorlijk misvallen, met een flinke toiletstop tot gevolg. Nee, voor ons geen tweede keer...

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
25 april 2016 beoordeeld

Op terugweg gaan eten . Vriendelijk en familiaal onthaal.
Het is de tijd van de asperges en deze waren dus in de suggesties .
Alles was lekker klaargemaakt en heeft toch een beetje meer klasse dan in de meeste restaurants . Het was de 2e maal dat we deze zaak bezochten en dat viel terug mee.
Er is parking voorzien aan de zaak .

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
21 maart 2016 beoordeeld

Aangetrokken door de grote spandoek paling a vol en te ,trokken we naar dit etablissement ,nergens op de web site was een prijs te vinden van hun eten ,bleek 34 euro te kosten ,wat zeer veel is in vergelijking met andere plaatsen ook paling a vol en te ,maar kom ,toch gaan we er voor ,slecht 3 soorten ,gebakken ,in het groen of tomaten saus ,enfin ,tomaten saus genomen ,saus was ondermaats en de paling ging met veel moeite van de graat ,inderdaad zeker niet gaar ,het brood dat ik er bij gevraagd had liet op zich wachten ,en moest terug gevraagd worden ,de porto die ik als aperitief bestelde was ineens bij aankomst aan tafel martini ,die ik niet lust ,en werd met tegenzin terug genomen .Na afloop van de maaltijd en na het nuttigen van een koffie was het 21u45 en hadden we zin in nog een kop koffie ,maar dit kon niet meer want de machine was al uitgekuist !!!! ons zien ze daar nooit meer !!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
8 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bleven hier slechts 1 nacht na een huwelijksfeest in de buurt.
De kamers waren comfortabel en alles was aanwezig.
De bedden waren zacht.
Doordat de ramen niet zo goed waren verduisterd, werden we al vroeg gewekt door de zon.
Het ontbijt was zeer eenvoudig maar lekker.
Het hotel beschikt over een gratis parking.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Wetteren bekeken
op 1,7 km afstand
B&B De Stuifduinen
nr. 1 van 4 in Wetteren
2 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel-Restaurant Otus in Wetteren geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel-Restaurant Otus in Wetteren

Adres: Oosterzelesteenweg 4, Wetteren 9230, België
Locatie: België > Vlaanderen > Oost-Vlaanderen > Wetteren
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Wetteren
Prijsklasse: € 122 - € 128 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel-Restaurant Otus in Wetteren 3*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Agoda en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel-Restaurant Otus in Wetteren met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?