Priceline
TripAdvisor
Bloemenlust(Wetteren)
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
25 april 2016 beoordeeld

Op terugweg gaan eten . Vriendelijk en familiaal onthaal.
Het is de tijd van de asperges en deze waren dus in de suggesties .
Alles was lekker klaargemaakt en heeft toch een beetje meer klasse dan in de meeste restaurants . Het was de 2e maal dat we deze zaak bezochten en dat viel terug mee.
Er is parking voorzien aan de zaak .

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
21 maart 2016 beoordeeld

Aangetrokken door de grote spandoek paling a vol en te ,trokken we naar dit etablissement ,nergens op de web site was een prijs te vinden van hun eten ,bleek 34 euro te kosten ,wat zeer veel is in vergelijking met andere plaatsen ook paling a vol en te ,maar kom ,toch gaan we er voor ,slecht 3 soorten ,gebakken ,in het groen of tomaten saus ,enfin ,tomaten saus genomen ,saus was ondermaats en de paling ging met veel moeite van de graat ,inderdaad zeker niet gaar ,het brood dat ik er bij gevraagd had liet op zich wachten ,en moest terug gevraagd worden ,de porto die ik als aperitief bestelde was ineens bij aankomst aan tafel martini ,die ik niet lust ,en werd met tegenzin terug genomen .Na afloop van de maaltijd en na het nuttigen van een koffie was het 21u45 en hadden we zin in nog een kop koffie ,maar dit kon niet meer want de machine was al uitgekuist !!!! ons zien ze daar nooit meer !!

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
8 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bleven hier slechts 1 nacht na een huwelijksfeest in de buurt.
De kamers waren comfortabel en alles was aanwezig.
De bedden waren zacht.
Doordat de ramen niet zo goed waren verduisterd, werden we al vroeg gewekt door de zon.
Het ontbijt was zeer eenvoudig maar lekker.
Het hotel beschikt over een gratis parking.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
12 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er op een weekavond. Her mooie is dat het altijd open is en er is ook altijd plek. Ruime kaart. Vriendelijke bediening.
Eten is ok maar niet super maar dat hoef je er ook niet te verwachten.
Er is ook vrij veel parkeerruimte, ook altijd handig

Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
29 maart 2015 beoordeeld

Wij bezochten dit restaurant, aangetrokken door de publiciteit "Paling à volonté". Wel het was maar net eetbaar. Wij hebben al veel betere palingbereidingen gegeten. Als men daarenboven "à volonté" aanbiedt, dan komt men dat vragen en moet dat niet door de gasten gevraagd worden. De originele portie was echt te weinig. Daarenboven waren de design borden niet van die aard dat hierin makkelijk paling van de graat gedaan wordt.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner