“Aanrader!”
Beoordeling van Le Gout Soiree

Le Gout Soiree
Geclassificeerd als nr. 7 van 39 Restaurants in Wetteren
Beschrijving: Gezellige wijnbar in het middelpunt van Vlaanderen. Je komt terecht in de huiskamer van de oprichters. Open op vr za zo vnaaf 18u en in de zomer elke dag. Grote keuze aan topwijnen verkrijgbaar per glas. Het enige gerecht is authentieke paella. Super kwaliteit, vriendelijke uitbaters en klanten.
2 weken geleden beoordeeld

Leuke wijntjes en eigenaar laat je meegenieten van zijn passie . Genieten van een glas met wat tapas: zeker doen!

Datum van bezoek: juli 2021
Winebar Le Gout Soiree Wetteren, Owner van Le Gout Soiree, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Merci ! Kom eens terug dan zetten we een paar glazen "echt" naast mekaar...

22 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaald door de gastheer Sonny. Omdat we besteld hadden met de actie gratis portie voor de zorg, nam ik uiteraard een extra portie mee voor thuis en een fles rode wijn. De porties zijn echt ruim en met veel kip, perfect gekruid. Wat van een tapasbar in de ruime omgeving van Wichelen niet kan gezegd worden. Merci Le gout soirée! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2020
12 december 2020 beoordeeld

Gisteren 2 porties paëlla met kip afgehaald. Zeer goede ontvangst en zeer vriendelijke gastheer ! Lekkere paëlla en ruime portie. Is zeker aan te raden ! Juist eventjes verwarmen thuis en dan lekker genieten. Het heeft meer dan gesmaakt.

Datum van bezoek: december 2020
31 oktober 2020 beoordeeld

We hebben paella met afgehaald. Het was een heerlijke maaltijd, heel vriendelijke bediening! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020
4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader, lekker pittig! Nu in de gezellige woonkamer gegeten, maar in de mooie tuin moet het op een warme zomeravond ook supergezellig zijn! We komen zeker terug om ook de kippaella te proeven!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Le Gout Soiree bekeken, bekeken ook

Wetteren, Oost-Vlaanderen

In Le Gout Soiree geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.