“Goed toeven in Hotel Belvedere”
Beoordeling van Hotel Restaurant Belvedere

Hotel Restaurant Belvedere
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Schoonhoven
2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige pleisterplaats tijdens onze wandelvakantie over het Grote Rivierenpad. Heerlijk gedineerd, vriendelijk personeel, uitstekende kamer en een prima ontbijt. Bovendien kun je ‘s morgens meteen na vertrek de pont nemen naar de overzijde van de Lek om je wandeltocht te vervolgen.

Datum van bezoek: augustus 2021

29 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de verbouwing van de keuken kwamen wij hier graag lunchen. Maar helaas is het niet meer zo bijzonder. Waar de carpaccio eerst smakelijk en vers op 2 dikke boterhammen werd geserveerd, was dit nu op een hard broodje, met aanzienlijk minder carpaccio. Meer zoiets als wat je bij een tankstation verwacht. De kroketten waren doordrenkt van het vet en werden geserveerd op 2 oude tijgerwit boterhammen. Zeker geen 11 euro waard. Gelukkig was het uitzicht vanaf het terras wel ouderwets mooi, maar wij lunchen voortaan wel ergens anders langs het water.

Datum van bezoek: april 2021
14 februari 2021 beoordeeld

Ontvangen door twee vriendelijke dames, leuke kamer met uitzicht over de Lek en heerlijk eten (zowel ontbijt als diner).

Datum van bezoek: februari 2021
14 november 2020 beoordeeld

alles aan dit hotel is fantastisch, het uitzicht op de lek, het personeel, het eten, de kamer super schoon

Datum van bezoek: november 2020
9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker wilt lunchen voor een schappelijk prijs en ook nog op een mooie locatie wilt zitten dan zit je hier goed. Het lijkt een beetje vergaande glorie, obers in keurige witte overhemden en zwarte pantalons. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt ver boven de 50. Wij hebben genoten van de ambiance en het eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Hotel Restaurant Belvedere bekeken, bekeken ook

Schoonhoven, Zuid-Holland

In Hotel Restaurant Belvedere geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.