“fantastische mooie plek”
Beoordeling van Hotel Restaurant Belvedere

Hotel Restaurant Belvedere
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 Restaurants in Schoonhoven
14 november 2020 beoordeeld

alles aan dit hotel is fantastisch, het uitzicht op de lek, het personeel, het eten, de kamer super schoon

Datum van bezoek: november 2020

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker wilt lunchen voor een schappelijk prijs en ook nog op een mooie locatie wilt zitten dan zit je hier goed. Het lijkt een beetje vergaande glorie, obers in keurige witte overhemden en zwarte pantalons. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt ver boven de 50. Wij hebben genoten van de ambiance en het eten!

Datum van bezoek: augustus 2020
22 augustus 2020 beoordeeld

Hier sinds een jaar of zo weer gegeten. Goede klassieke menu's/gerechten. Inrichting en de formule weinig veranderd. Ik weet ook niet of je het moet veranderen. Er komt een nieuwe eigenaar. Ik ben benieuwd hoe die eea gaat managen.
Uitzicht nog steeds mooi. Parkeren nog steeds lastig.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch gehad, aardige bediening en lekker gegeten met uitzicht over de Lek.
De geschiedenis van het hotel/restaurant spreekt tot de verbeelding. We komen zeker terug voor het diner met overnachting.

Datum van bezoek: juni 2020
12 februari 2020 beoordeeld

hotel en restaurant gedeelte was schoon,vriendelijk personeel,goede bediening en het eten was uitstekend.
Vanuit het restaurant alsmede hotelkamer fantastisch uitzicht over de rivier de lek.Ook heeft het hotel/restaurant een aantrekkelijk en mooi terras.
Het hotel is zeer dicht gelegen in het centrum van het mooie Schoonhoven.Een aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Hotel Restaurant Belvedere bekeken, bekeken ook

Schoonhoven, Zuid-Holland

In Hotel Restaurant Belvedere geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.