“Prima lunch”
Beoordeling van Hotel Restaurant Belvedere

Hotel Restaurant Belvedere
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Schoonhoven
9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker wilt lunchen voor een schappelijk prijs en ook nog op een mooie locatie wilt zitten dan zit je hier goed. Het lijkt een beetje vergaande glorie, obers in keurige witte overhemden en zwarte pantalons. De gemiddelde leeftijd van de gasten ligt ver boven de 50. Wij hebben genoten van de ambiance en het eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 augustus 2020 beoordeeld

Hier sinds een jaar of zo weer gegeten. Goede klassieke menu's/gerechten. Inrichting en de formule weinig veranderd. Ik weet ook niet of je het moet veranderen. Er komt een nieuwe eigenaar. Ik ben benieuwd hoe die eea gaat managen.
Uitzicht nog steeds mooi. Parkeren nog steeds lastig.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch gehad, aardige bediening en lekker gegeten met uitzicht over de Lek.
De geschiedenis van het hotel/restaurant spreekt tot de verbeelding. We komen zeker terug voor het diner met overnachting.

Datum van bezoek: juni 2020
12 februari 2020 beoordeeld

hotel en restaurant gedeelte was schoon,vriendelijk personeel,goede bediening en het eten was uitstekend.
Vanuit het restaurant alsmede hotelkamer fantastisch uitzicht over de rivier de lek.Ook heeft het hotel/restaurant een aantrekkelijk en mooi terras.
Het hotel is zeer dicht gelegen in het centrum van het mooie Schoonhoven.Een aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek aan het mooiste restaurant van Schoonhoven met een rijke geschiedenis.
We waren er voor een lunch en alles is wel een beetje ouwbollig. De lunch was ook een beetje 1980, een gebakken ei op een plakje ham op 2 bruine boterhammen en een kroket.
Al met al een beetje vergane glorie in alles. Jammer, want zitten in het mooiste restaurant met het beste uitzicht op de Lek moet samen met het eten absoluut een feestje zijn.
Nu was het een feestje zonder een een kaarsje op de taart.
Na een verbouwing en nieuw eigentijdse uitstraling op niveau kan belvedère weer voor de grandeur gaan, want alle ingrediënten zijn aanwezig.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Hotel Restaurant Belvedere bekeken, bekeken ook

Schoonhoven, Zuid-Holland

In Hotel Restaurant Belvedere geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.