“Top”
Beoordeling van Brasserie Drusius

Brasserie Drusius
Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Diemen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Zeker een aanrader! Veel plezier! Aardig personeel! Top restaurant

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig lunchen wij hier. Ze hebben een uitgebreide lunchkaart en de sfeer is heel gemoedelijk. Er komen veel vaste klanten. Het is de bedoeling op te gaan uitbreiden met een terras aan het water. Dat zou top zijn.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een doordeweekse dag afgesproken voor een simpele lunch met een relatie van buiten Diemen. Door de parkeergarage is Drusius dan goed te bereiken. Grote open zaak, donker ingericht. Voldoende keus uit broodjes. Het bruine broodje met warm vlees en pindasaus was erg lekker, met super zacht vlees. De bediening is heel vriendelijk en is voldoende aanwezig. De prijs van de gerechten is gemiddeld.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie bijzonder bitter. Bakje voor het theezakje zit met onderkant in het theewater. Lunch moet nog beginnen en snap het aantal sterren niet. Huisgehaktbal smaakt goed een beetje naar oma’s draadjesvlees. Uitsmijter kaas is prima evenals de tosti het valt dus nog mee maar 3 sterren is meer dan voldoende.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ambiance. Heerlijk om te zittern en te Lunchen. Top bediening vrolijk en Altijd tijd voor een praatje. We Komen er graag en voelen ons thuis. Met collega's van een supergevarieerde High Tea genotenZoveel we kregen het Niet op. Prijs en kwaliteit zeer Goed in Balance . Ga gauw eens langs als je in de buurt bent. Wij wel Hans en Jet

Reizigers die Brasserie Drusius bekeken, bekeken ook

Diemen, Noord-Holland
Diemen, Noord-Holland

In Brasserie Drusius geweest? Deel je ervaringen!