“Eerlijk Spaanse tapas”

Voeg deze dan toe!
Brasserie Otra Mas
Geclassificeerd als nr. 16 van 26 Restaurants in Diemen
29 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijke tapas op een leuk terras aan het water in Diemen. Ook de sangria is niet te versmaden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek, enkel missen ze hier wel de Horeca gastvrijheid jammer genoeg.
Waren drukker met hun telefoon dan met de gasten. San Miguel bier was helaas op, dan maar een flesje Estrella voor €5,60 ? Best aan de prijs allemaal! Succes verder , maar voor mij geen tweede keer!

Datum van bezoek: augustus 2020
17 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende plek. Mooi aangelegd terras. Het personeel gaf op geen enkele manier blijk van handhaving van de 1,5 meter afstand. Zelf komen ze bewust dichter bij de klant. Er is ruimte zat op het terras om de 1,5 meter ruimte te handhaven. Toen ik een medewerker aansprak op zijn gedrag was hij afwijzend “Ik ben aan het werk en heb hier geen tijd voor”

Datum van bezoek: juni 2020
15 mei 2020 beoordeeld

Je kunt zelf je tapas kiezen dus bestel wat je lekker vindt. Denk eraan dat het behoorlijke porties zijn. Het leek per tapas gebaseerd op 3 personen.

Datum van bezoek: mei 2020
12 april 2020 beoordeeld

Tapas zijn authentiek, lekker, gemaakt met verse ingrediënten, goede bereiding. Ruim voldoende portiegrootte voor 4 personen.
Bezorging duurt rond 15 min. Super snel, dus.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Brasserie Otra Mas bekeken, bekeken ook

Diemen, Noord-Holland

In Brasserie Otra Mas geweest? Deel je ervaringen!