“Leuke plek bij de sluizen”
Beoordeling van Graaf Floris V van Muyden

Graaf Floris V van Muyden
Reserveren met
Graaf Floris V van Muyden is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Restaurants in Muiden
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 9 man gedineerd op een fantastische plek. Mooi uitzicht vanaf het buitenterras op de sluis. Bediening was niet erg vlot. 2 x om de menukaart gevraagd en uiteindelijk gekregen. Ze hadden meer omzet kunnen genereren door wat vaker langs te komen. Na de bestelling kwam het eten snel en het was heerlijk. Het vispotje was prima op smaak en mijn collega’s waren ook tevreden.

26 mei 2018 beoordeeld

Na mooie wandeling hier op terras neergestreken. We vragen aan de ober buiten of er plek was. Helaas geen plek, er waren volgens hem al meerder wachtende gasten die een plek op terras wilden hebben. Even later bleek er tafel vrij te zijn. Serveerster gevraagd of we daar konden plaatsnemen. Dat kon! Het duurde geruime tijd alvorens gevraagd werd wat we wilden drinken.
Bediening en service matig, echter setting is wel oké!

17 mei 2018 beoordeeld

Wij bestelden op een zonnige dag Fish and chips (€15,00) en een Italiaanse bol zalm (€10,00).
De fish and chips waren twee gepaneerde, gefrituurde scholfilets die nergens naar smaakten, gegarneerd met een kinderportie frites, een bakje rabarber, mayonaise en een soort ravigotte saus. Weinig overeenkomst met de fish and chips die ik uit Engeland gewend ben. Kortom slecht omschreven en te duur voor wat je krijgt. De Italiaanse bol was matig belegd met een naar onze smaak goedkope gerookte zalm en ook te duur voor wat je krijgt.
De bediening die we zeiden dat we het geheel matig vonden , verdedigde zich wat met "het is schol" maar deed er verder niets mee.
Het terras is prima, de bediening is ok. Waarom ik deze recensie toch schrijf, is omdat ik goede herinneringen heb aan Graaf Floris maar het lijkt alsof het nu een bedenkelijke commerciële koers is gaan varen. We komen zeker terug op het terras, maar niet om te eten.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Lekker op het terras buiten, zit je heerlijk. Ossenhaassate was prima, alleen niet heel erg warm

19 februari 2018 beoordeeld

Helaas is Graaf Floris niet meer wat het was. Bediening heel matig. Niet vriendelijk, onkundig. Servies was stuk. Borrelhapjes waren op.

Reizigers die Graaf Floris V van Muyden bekeken, bekeken ook

Muiden, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Graaf Floris V van Muyden geweest? Deel je ervaringen!