“Een restaurant met verrassende gerechten!”
Beoordeling van Restaurant 't Zuiderbosch

Restaurant 't Zuiderbosch
Reserveer een tafel
di 24-11
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Voorthuizen
Beschrijving: Wij zien u graag terug op 17 februari! In verband met een langverwachte vakantie zijn wij namelijk eventjes gesloten. Tot snel!
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten op de kaart, anders dan de standaard gerechten.
Vriendelijke bediening, die verstand van zaken heeft.
We hebben een topavond gehad voor ons 35 jarig Huwelijk.

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vanavond genoten van heerlijk eten met goede en relaxte bediening. Het vlees (we hadden tournedos, kipsaté en spareribs) was meer dan uitstekend. Een aanrader dus

13 september 2020 beoordeeld

Top ervaring. Alles klopt. De kaart. De presentatie. De gerechten. Het verhaal. De service. Heel blij verrast!

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend is de beste omschrijving van te Zuijderbosch. De locatie en het zicht van buiten geven een andere indruk dan binnen en de kaart geven. Leuk, lekkere en verrassende gerechten op de kaart. Hele vriendelijke ontvangst en bediening. Niet het gevoel opgejaagd te worden en dus geen tijdvakken. Jouw tafel is jouw tafel. Dus heel rustig, released en ontspannen gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Eens met meloendressing, dim summs, tonijn, wagyu trio en een dessert met advocaat na. Het was heerlijk.
Enige opmerking is dat de eigenaren soms vergeten leken te zijn dat Corona bestaat. Zowel qua afstand houden, als handen schudden en zelfs bekenden omhelzen. Het enthousiasme zal de driver zijn, maar het signaal is niet goed.
Verder dus top!

Datum van bezoek: augustus 2020
anoukw858, Owner van Restaurant 't Zuiderbosch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Allereerst dank voor Uw lovende review! U geeft terecht aan dat op enig moment (ikzelf nota bene) de Corona-regels even niet naleefde.... Zoals op onze website inmiddels is vermeld, is afgelopen woensdag onze nieuwe droom-locatie, waar wij per 15 september ons restaurant naar toe zouden verhuizen, letterlijk in rook opgegaan... De mensen die ik begroette waren familieleden die ons een hart onder de riem kwamen steken. Desalniettemin had ik de Corona-regels in acht moeten blijven nemen. Hiervoor mijn oprechte excuses. Zoals U in eerdere reviews heeft kunnen lezen worden worden wij gelukkig ook gecomplimenteerd in ons restaurant voor het juist wel in acht nemen van alle Covid-19 maatregelen. Mede dankzij Uw positieve review sta ikzelf weer op scherp en zal 't goede voorbeeld blijven geven voor onze medewerk(st)ers. Nogmaals oprechte dank voor Uw positieve bemerking!

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, buiten onder de parasol net heaters, super vriendelijke bediening en heerlijk eten! Volhouden zo!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant 't Zuiderbosch bekeken, bekeken ook

Voorthuizen, Gelderland

In Restaurant 't Zuiderbosch geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.