Rob_Rosendahl
Westervoort, Nederland

Aangenaam verrast

4,0 van 5 bollen3 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het is een leuk en gezellig hotel.
Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Professioneel en toch heerlijk informeel.
De standaard kamer is schoon, maar erg klein dus wel een puntje om rekening mee te houden.
In de gezellige coffiecorner kun je gratis koffie of thee pakken en gezellig zitten om kletsen of te lezen en bij te komen.
Het ontbijt was eenvoudig maar ruim voldoende en overzichtelijk ingedeeld en uitgestald.
Het restaurant ziet er modern uit en de gerechten waren subliem.
Het bedienend personeel was vriendelijk, correct en informeel, maar toch ook professioneel.
Trouwens alle personeelsleden zijn vriendelijk.
Ondanks dat we elke dag zelf de bedden recht trokken kwamen we bij terugkomst erachter dat de housekeeping ons bed had opgemaakt en de handdoeken hadden vervangen.
We hebben eigenlijk geen negatieve elementen kunnen ontdekken en vinden op de kleine kamer na, maar ook dit concept snappen we volledig.
In de omgeving is veel te doen qua fietsen en wandelen of uitjes.
Wij kijken tevreden terug op een fijn verblijf wat we hebben gehad.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Hou rekening met de kleine standaard kamer.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
A view from our room on the first floor
0.0 km van Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
  • Priceline
6.1 km van Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten
Meer hotels in Soesterberg bekijken
Beoordeeld op 1 juni 2023 via mobiele applicatie

Dit is in het bijzonder een goede plek voor je heide-sessie met je team. Wij waren hier privé en dat kan ook prima. Het ontbijt is net wat beter dan je op deze bedrijfs meeting locatie verwacht en het restaurant idem, wel mogen de wijnen een tikje beter. Vriendelijke mensen.

Kamertip: Fietsen te huur. Goede parkeerplaatsen
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 1 oktober 2022 via mobiele applicatie

Voor het eerst hier in dit hotel gelogeerd. Een prima kamer en badkameren natuurlijk ook een tv. En cat alles op een prima locatie dus hier zal ik absoluut ook een volgende keer terugkomen. Personeel zeer klantvriendelijk. En ook wat parkeren van de auto betreft voldoende ruimte.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

Voor de OR tweedaagse heb ik hier met mijn collega's geweest, samen met andere OR leden uit het land.
Goede service, voldoende apparaten voor koffie en thee, prima lunches en goede diner. Verder zijn er veel kamers voor verschillende workshops, heel fijn en goed geregeld

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de dependance van het hotel namelijk het voormalige klooster. En ik denk dat dit ook wel de leukste lokatie is. Nadeel is enkel dat je een behoorlijk stuk moet lopen naar het hotel voor restaurant en bar. Kamers zijn de voormalige verblijven van de nonnen. Geinig. Het is allemaal eenvoudig, niet zo groot maar het is schoon en daar gaat het om. Voor 1 of 2 nachtjes prima te doen. Kamer is wel bloedheet in zomer maanden. Ontbijt is simpelweg ok. Je hebt alles wat noodzakelijk is. Conclusie, prima verblijf zonder verdere opsmuk.

Kamertip: Indien slecht ter been vraag om kamer in hotel en niet klooster. Best ver weg. Er is wel een lift maar je moet toch paar trappen op en af
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Beetje gedateerd, beetje rommelig, beetje magere receptie. De eerste indruk is dus niet geweldig. Maar prima bedden, prima douche en keurige kamer.

NB SCHANDELIJK is dat het opladen van de auto’s op het terrein 100% duurder is dan 50 meter erbuiten op de straat of overal in de omgeving.

(Tip; als je naar de thermen gaat en de combi maakt, daar parkeer je ook gratis en laadt je voor €0,35/kWh op.)

Kamertip: Niet opladen op het terrein, 100% toeslag tov de omgeving!
Datum van verblijf: april 2022