Hoogtepunten uit beoordelingen
prima saunafaciliteiten, maar de enorme drukte in augustus/september niet vergeten

Eind augustus geweest en in september. Beide keren overvol. Geen parkeerplek meer te vinden ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
LA L
Amersfoort, Nederland
goede sauna dure horeca

De sauna is goed. Veel saunamogelijkheden. De horeca vindt ik echter behoorlijk aan de prijs. Er ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Capturjs
Utrecht, Nederland
Lees alle 243 beoordelingen

Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Thermen Soesterberg is een van de saunacomplexen die wij graag bezoeken. Het is mooi opgezet en biedt een goed aanbod aan verschillende sauna’s. Ook buiten is het mooi ingedeeld. Het is kleiner en minder weids dan bijvoorbeeld Thermen Bussloo.

Een speciale vermelding verdienen de koelgrot met onweersgeluiden en flitsen en vooral het grote koelbassin cq natuurzwembad. Heel koud, maar erg lekker. Bovendien ziet het er prachtig uit.
Ook is er een breed belevenisprogramma met opgietingen e.d.

Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Ik ben al bij heel wat sauna’s geweest en was erg benieuwd naar Soesterberg. Wij hadden een avond arrangement geboekt en werden vriendelijk ontvangen. Het complex is groot, maar niet overweldigend. Het was schoon en het aanbod in verschillende sauna’s is ruim. Genoeg plek om even te ontspannen en de douches prima op temperatuur. Het restaurant is groot, maar niet massaal. Het personeel hier was tevens vriendelijk en het eten was voor sauna begrippen echt heel goed. Daarnaast hebben wij mogen genieten van een ontspanningsmassage die erg prettig was. Al met al staat deze sauna nu zeker in mijn top 3.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op een drukke zaterdag bezochten we met vijf vriendinnen deze sauna. Ondanks de drukte was het ontspannen en alles zag er netjes en verzorgd uit. We zijn heel vriendelijk bediend door Wilma in het buffet restaurant. Één vriendin was later en bleek al gegeten te hebben. Wilma regelde dat ze toch gezellig bij ons aan tafel een wijntje mee kon drinken. Bedankt hiervoor ! We hebben een heerlijke dag gehad en komen zeker terug. Wel een tip: aan het eind van de dag iets meer mensen paraat bij het afrekenen. Nu moesten we 25 minuten in de rij wachten en dat was wel jammer.

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Nu voor de 3de keer dat we daar naartoe gaan. Mooi complex, met voldoende verschillende sauna's, zwembaden, etc.
Pluspunten: mooi, goed verzorgd, goed uitgebreide lunchbuffet
Minpunten: Bovenste verdieping bij uitgang douches vaak veel haren en viezig, veel wespen buiten, manager restaurant mag het iets minder hoog in z'n bol hebben.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fijn en uitgestrekte sauna!. Ondanks de (over) volle parkeerplaats verspreide alles zich goed in het complex, dit kwam ook door het mooie weer. Wij hadden een mooie deal met entree, lunchbuffet en gezichtsbehandeling. Drankje bij de lunch was te hoog geprijsd.

Buffet zelf maakte alles goed, alles werd keurig bijgehouden. Tip; ga direct om 12. Rond half 2 was het piektijd, zoeken voor plekje en een rijen voor al het lekkers.