“Heerlijk genieten!”
Beoordeling van De Mandemaaker

De Mandemaaker
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Restaurants in Spakenburg
Prijsklasse: € 24 - € 36
Beschrijving: De Mandemaaker, heeft een verwarmd terras die uitkijkt op de haven met de historische botters. Expert in vis -specialiteiten!
18 februari 2024 beoordeeld

Heerlijk gegeten en super aardig personeel. De wijnkaart was ook heel indrukwekkend! Het was een super uitje voor mijn verjaardag.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

9 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. We hadden allebei het visvoorgerecht en dat was subliem, mooie wijn erbij. Hoofdgerecht hadden we allebei griet, wat je niet zo vaak meer op de kaart ziet. Ook weer heerlijke smaken, grote portie. Ook weer een heerlijke wijn geschonken. We hebben het dessert overgeslagen en kozen voor een heerlijk glas cognac en calvados. Bij de mandemaaker kan je niet fout gaan, eten is voortreffelijk en de prachtige wijnen als combinatie. De service is altijd vriendelijk en professioneel.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
4 juli 2023 beoordeeld

Heerlijk 5 gangenmenu gehad met combinatie van vis en vlees. Zicht op de haven. Eten was echt heel goed en prachtig opgemaakt.
Heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2023
21 mei 2023 beoordeeld

Genoten van een heerlijk vis plateau
Vooraf een super lekkere amuse.
Ook de chocolade bij de koffie was heerlijk de koffie was iets te koud, maar dat is het enige min puntje.. mooie locatie en fijne bediening ik geef het een 9+

Datum van bezoek: mei 2023
1 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige zaterdagmiddag, in het kader van “het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.” ons lekker laten verwennen met een Highwine bij De Mandemaaker. Tussen lunch- en dinertijd. 3 gangen. Bubbels, wit en rood. Fantastische wijnen, met prachtige amuses en heerlijke gerechtjes. Wat hebben we genoten!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die De Mandemaaker bekeken, bekeken ook

Spakenburg, Utrecht Province
Bunschoten, Utrecht Province

Amersfoort, Utrecht Province
Spakenburg, Utrecht Province

In De Mandemaaker geweest? Deel je ervaringen!