“Bourgondische gastvrijheid op sterrenniveau”
Beoordeling van Spui76

Spui76
Reserveer een tafel
za 15-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 40 Restaurants in Spakenburg
Prijsklasse: € 35 - € 100
Beschrijving: Zin in een prikkelende smaaksensatie? Laat je verrassen door klassieke gerechten met een twist, je verwarmen door de huiselijke sfeer én… laat je verleiden, door Spui76. Op slechts 15 minuten van Amersfoort en 20 minuten van het Gooi zijn wij gelegen aan het karakteristieke Spuiplein in Spakenburg. Onze uitnodigende gerechten en heerlijke wijnen zijn bedoeld om even in te verdwijnen. Wil je volop culinair genieten? Laat je verleiden. En dat kan binnen of buiten. Naast onze diverse tafels en lounge in het restaurant, hebben wij ook een overdekt terras waar je terecht kunt voor lunch, diner of aperitief. Laat je verleiden door één van onze zitjes óf de sfeervolle hangstoelen.
9 december 2023 beoordeeld

Geweldig gastvrij en heerlijk restaurant. Van de amuses, tot en met de espresso is alles waanzinnig goed verzorgd en heerlijk. Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide kaasplank gehad. Geweldige sommelier die verrassende wijnen schenkt.

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

7 september 2023 beoordeeld

Wat hebben we genoten. Een warm welkom, prettige bediening, heerlijke wijnen en tongstrelende gerechten. HEERLIJK.

In juni waren we per toeval neergestreken voor de lunch en we dachten laten we snel een keer terugkomen voor het diner. Ook dat was werkelijk geweldig. De sfeer in het restaurant ademt rust, huiselijkheid en gezelligheid uit. Geen stress maar een avond culinair genieten en bijkletsen met vrienden. We hadden gekozen voor het 5-gangen Chef's menu met als extra gerecht de steak tartaar want we hadden begrepen dat je die geproefd moest hebben. Inderdaad een aanrader.
Ik kan niet meer produceren wat we allemaal gegeten hebben maar het was met zorg en liefde bereid, mooi gepresenteerd en de begeleiding van de wijnen was zeer goed gekozen.

Het is voor ons niet in de buurt maar we rijden hier graag voor om.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
4 juni 2023 beoordeeld

Afgelopen zaterdag zijn we per toeval neergestreken bij Spui76. Een terras aan het Spuiplein in Spakenburg. Wat een relaxte en fijne sfeer! Een huiselijk en zeer sfeervol terras waar we uitgebreid hebben genoten van de borrel. Heerlijke Miravel wijn en fantastische gerechtjes. Steak tartaar, zalm met blini's en o.a. Pata Negra,

We komen snel terug om te genieten van het diner.

Datum van bezoek: juni 2023
5 mei 2023 beoordeeld

Een warm bad vanaf het moment van ontvangst.
Je bent al snel niet geïnteresseerd in een kaart, maar je laat je verrassen door een menu van meerdere gangen (keuze aantal gangen) waarbij rekening gehouden wordt met dieet wensen.
Gekozen voor een "bob" wijnarrangement, waarbij we toch bij elke gang konden genieten van een goed gekozen wijn die op haast poëtische wijze wordt toegelicht door de sommelier.
Het mooie van de gerechten: dit verzin je/bereid je zelf niet. De combinaties zijn goed gekozen en heerlijk op smaak, in de juiste hoeveelheden.
En alle rust en ruimte voor een gezellig gesprek tussen vrienden.
Een aanrader, we komen graag terug.

Datum van bezoek: mei 2023
5 mei 2023 beoordeeld

Het eten was erg smaakvol en het personeel bijzonder vriendelijk. Sfeer was goed. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Spui76 bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Spakenburg, Utrecht Province

Amersfoort, Utrecht Province
Bunschoten, Utrecht Province

In Spui76 geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.