“Prima locatie”

Prinsheerlijk Eten en Drinken
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 Restaurants in Scherpenzeel
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij de lunch gebruikt. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening echt super. De dame die ons bediende was vriendelijk, ad-rem en zeer geestig. Top voor het bedrijf.
Enig min puntje was de lange tijd die de keuken nodig had de gerechten te bereiden. Maar wachten op het terras in de zon was niet echt een straf.

Datum van bezoek: augustus 2021

14 oktober 2020 beoordeeld

Met 2 stellen alleen maar verassingen zowel drinken als eten! Bediening super en vriendelijk. Of te wel een een echte aanrader zodra corona het weer toelaat.

Datum van bezoek: oktober 2020
26 augustus 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst hebben wij zelf moeten vragen 1.5 meter afstand te creëeren tussen de tafels om de rivm regels te handhaven. Werd vrij laconiek over gedaan. Tafels werden iets verschoven.
Ondanks dat het niet druk was...werd na 30 minuten pas de bestelling opgenomen. Vervolgens nog 50 minuten moeten wachten op het eten. Tafel naast ons idem dito.
Tournedos ...was volledig gaar (medium gevraagd) en lauw/warm. Tournedos niet teruggestuurd, omdat we geen zin hadden in nogmaals een uur wachten .
Geitenkaas salade was prima.
Bediening...Redelijk.
Heel jammer!!!
Men kan met meer gastvrijheid van de bediening en organisatie in de keuken VEEL meer tevreden klanten hebben en...omzet
Wij komen hier nooit meer

Datum van bezoek: augustus 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

... het personeel is niet allemaal even vriendelijk en klantgericht. Op zaterdag enkel kop koffie op het terras: prima bediening en vriendelijk meisje. Op zondagavond daar gegeten. Ontvangst was redelijk zuur. De vriendelijkheid is echt afhankelijk van de persoon en dat is jammer. Het eten daarentegen was heel lekker, ruime,porties, mooi verzorgde borden.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een kopje koffie op het terras van Prinsheerlijjk. Werd snel gebracht en smaakte goed.
De 2 sterren zijn te wijten aan de abominabele toestand van de toiletten en de onverschillige houding van het bedienend personeel.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Prinsheerlijk Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

In Prinsheerlijk Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.