“Gezellig restaurant aan het water.”
Beoordeling van Le Brasseur

Le Brasseur
Een tafel reserveren
ma 22-4
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 8 van 46 Restaurants in Maarssen
5 maart 2019 beoordeeld

Last minute via Tripadvisor tafeltje geboekt voor 4 personen. De ontvangst was vriendelijk. We kozen voor de vissuggestie van de chef en dit was echt zeer lekker. Kortweg, zeker een aanrader om lekker te tafelen.

Datum van bezoek: maart 2019

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht restaurant , dat begon positief , helaas duurde het lang voordat er iemand een drankje op kwam nemen en het verrassingsplankje als voorgerecht liet lang op zich wachten. De erwtensoep was echt een hap bindmiddel , smaakloos het leek wel Olvarit babyvoeding. Dus hebben wij deze terug gegeven om de kok het zelf te laten proeven. De “ maître ?” Kwam vervolgens soort van verhaal halen, dat HIJ de soep geproefd had en dat HIJ deze lekker vond ! Zeker een andere definitie van lekker dan dat wij hebben. Een betere oplossing was geweest om gewoon niet zijn eigen mening te geven , maar gewoon een alternatief aan te bieden. Hoofdgerecht biefstuk, deze was van goede kwaliteit , maar de saus was weinig op smaak gebracht. Personeel is weinig attent als ze heen en weer lopen, het is moeilijk de aandacht te krijgen. Toen we de rekening hadden , duurde het lang voordat er iemand aan onze tafel kwam. Dus dan maar richting uitgang om af te rekenen. De maître toonde ontwijkend gedrag en had zeker geen zin meer in ons. Jammer !!! In dit bedrijf valt zeker nog wat te leren. Jonge mensen hebben nu eenmaal wat meer sturing nodig in de bediening, zij kunnen er niks aan doen dat eea niet goed aangeleerd wordt. Al met al € 90,00 verder en niet echt het gevoel te hebben een avondje heerlijk uit te zijn geweest.

Datum van bezoek: februari 2019
14 februari 2019 beoordeeld

Le brasseur is prachtig gelegen aan de Vecht met een mooi terras voor de zomer waar je heerlijk, onder het genot van een hapje en drankje, bootjes kunt kijken die langsvaren. Ik heb daar een heerlijk diner gehad met een driegangen menu. Zowel voor,- hoofd als nagerecht waren prima in balans en lekker. Niet te veel en niet te weinig. De sfeer en bediening waren prima. Aan te raden voor wie ons prachtige Maarssen bezoekt en daar gezellig wil eten met vrienden of gezelschappen.

Datum van bezoek: december 2018
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en bijzonder gegeten. De garnalencocktail was heel anders dan verwacht, maar bijzonder lekker. De wild schotel was lekker en veel. Alleen t peertje had wat zachter gemogen.
Al met al was t prima!

Datum van bezoek: februari 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste dit restaurant bezocht. Gezien de eerdere recensies had ik hoge verwachtingen. Alhoewel mijn gezelschap en ook de bediening veel goedmaakte viel t eten tegen. Zo was er weinig bite in t hoofdgerecht, beetje laf zelfs. Helaas, ik zal er niet terugkeren.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Le Brasseur bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Le Brasseur geweest? Deel je ervaringen!