“Gezeelig en laagdremelig restaurant”
Beoordeling van Le Brasseur

Le Brasseur
Reserveren met
Le Brasseur is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 46 Restaurants in Maarssen
14 februari 2019 beoordeeld

Le brasseur is prachtig gelegen aan de Vecht met een mooi terras voor de zomer waar je heerlijk, onder het genot van een hapje en drankje, bootjes kunt kijken die langsvaren. Ik heb daar een heerlijk diner gehad met een driegangen menu. Zowel voor,- hoofd als nagerecht waren prima in balans en lekker. Niet te veel en niet te weinig. De sfeer en bediening waren prima. Aan te raden voor wie ons prachtige Maarssen bezoekt en daar gezellig wil eten met vrienden of gezelschappen.

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en bijzonder gegeten. De garnalencocktail was heel anders dan verwacht, maar bijzonder lekker. De wild schotel was lekker en veel. Alleen t peertje had wat zachter gemogen.
Al met al was t prima!

Datum van bezoek: februari 2019
22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste dit restaurant bezocht. Gezien de eerdere recensies had ik hoge verwachtingen. Alhoewel mijn gezelschap en ook de bediening veel goedmaakte viel t eten tegen. Zo was er weinig bite in t hoofdgerecht, beetje laf zelfs. Helaas, ik zal er niet terugkeren.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Onze vorige ervaring was niet top, maar deze keer wel. We gebruikten de AH bonnen voor een drie gangen diner. Het was gezellig druk in het restaurant. De bediening was perfect met echt belangstelling voor de gasten. De kaart was niet uitgebreid maar had wel voor elk wat wils. Het eten was erg smakelijk. Vooral het hoofdgerecht, hert, smaakte heerlijk. We komen terug.

22 december 2018 beoordeeld

In centrum van Maarssen, aan de vecht gelegen. Mooi en gezellig ingericht.
Vriendelijke en attente bediening. Eten lekker, niet echt hoogstaand, maar prima om even avondje uit eten te gaan.

Reizigers die Le Brasseur bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Le Brasseur geweest? Deel je ervaringen!