“Diner”

Tante Lien's
Geclassificeerd als nr. 5 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Indonesisch
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lange tijd niet geweest, de kwaliteit en de smaak van alle gerechten nog steeds goed.
Heerlijke rijsttafel genomen (Jawa)

Datum van bezoek: maart 2019

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk, de gekozen rijsttafel was prima, ook al was de portie nasi (standaard witte rijst, dus bijbetalen) wat karig. De bediening was vriendelijk.
Wat we echter niet wisten dat dit ook een afhaalrestaurant is, leuk voor de bewoners van Maarssen, maar ik vond het waardeloos: in en uitloop van de afhalers, deur open en dicht en dus ook iedere keer de tocht (ik heb hem zelf twee keer moeten sluiten) en we waren de laatste en toen begon het personeel al af te sluiten en pakken kroepoek met een bijzonder storend geknisper en geritsel voor de verkoop in te pakken.
Lekker gegeten, goed om af te halen maar niet om er te zitten.

Datum van bezoek: maart 2019
20 februari 2019 beoordeeld

Voor het eerst bij Tante Lien's gegeten na er al diverse keren langs gereden te zijn. Heerlijk gegeten! Wij hadden de Tante Lien's rijsttafel met 10 verschillende bakjes met indonesische gerechten. Supervriendelijke bediening, lekkere biologische wijn erbij en uitstekende service. Het was lastig een ultieme favoriet te zoeken uit de gerechten. Goede balans tussen zoet, zuur, pittig in alle bakjes. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed Indonesisch eten en een vriendelijke bediening. Precies zoals het eten hoort te zijn. Goede prijs. Zeker niet te duur!

Datum van bezoek: juni 2018
4 oktober 2018 beoordeeld

'Tante Lien' is een perfecte tent om een maaltijd af te halen. Vriendelijke mensen en een fijne service. Concept waar je zelf je maaltijd kan samenstellen is ideaal. In het restaurant zelf zou ik echter niet zo snel een hapje eten; het oogt wat gedateerd en de afhaalhoek ligt in dezelfde ruimte als het restaurant zelf - niet onwijs gezellig.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Tante Lien's bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Tante Lien's geweest? Deel je ervaringen!