“Fijne afhaaltent”

Tante Lien's
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Maarssen
Keukens: Indonesisch
4 oktober 2018 beoordeeld

'Tante Lien' is een perfecte tent om een maaltijd af te halen. Vriendelijke mensen en een fijne service. Concept waar je zelf je maaltijd kan samenstellen is ideaal. In het restaurant zelf zou ik echter niet zo snel een hapje eten; het oogt wat gedateerd en de afhaalhoek ligt in dezelfde ruimte als het restaurant zelf - niet onwijs gezellig.

3 oktober 2018 beoordeeld

Nou moet ik zeggen dat ik behoorlijk kritisch ben als het op Indonesisch eten aankomt, eigenlijk vind ik het alleen lekker als mijn oma het maakt of als ik in Indonesie ben.

De smaken zijn laf, veel te zwak, heel erg Indisch op zijn Nederlands. De sayur was wel goed op smaak maar voor de rest zaten ze er aardig naast. Volgens mij zat er ook varkensvlees in de gebakken rijst. 1. ik snap niet hoe je uberhaupt varken serveert want traditioneel serveren we in de Indonesische keuken geen varken (dat doen chinezen die Indonesisch proberen te koken) en 2. handig om dat even te vermelden op de kaart... wel zo leuk voor vegetariërs.

De prijs is op zich goed, Indonesisch is gewoon duur omdat er veel verse ingrediënten in zitten en de bereidingstijd lang is.

16 september 2018 beoordeeld

Onlangs hier gegeten tante lien rijsttafel. Vooropgesteld is den haag de place to be voor Indisch eten maar door gezonde trek zin in Indisch. Uiteindelijk hier terecht gekomen ook op basis van de informatie op trip advisor. De Indische keuken hier is voor de gemiddelde Nederlander meer dan prima. Maar voor mij is het eten te duur voor wat je krijgt, niet altijd even pikant dan wel pittig. De bakjes met vlees kennen te veel saus dan wel te veel olie. Voor de echte Indonesier is deze toko gemiddeld en voor mij niet voor herhaling vatbaar. Uitstekend is meer dan overgekwalificeerd, matig is beter ook in combinatie van de dienstverlening (service). Deze is niet goed en laat te wensen over.

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vegetarische rijsttafel. Maar erg duur voor de kleine schaaltjes. Veel tofu gerechten drijven in een bakje olie. Da's minder. Kip saté zijn kleine verschrompelde stukjes vlees. En dat moet €5,95 kosten!? Zakje met 4 kleine stukjes kroepoek is gewoon een zielige aanblik.
Eten is lekker, maar te duur.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is Indofood zoals het hoort, zoals oma het maakte. Vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Niet twijfelen en gewoon gaan.

Reizigers die Tante Lien's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Tante Lien's geweest? Deel je ervaringen!