“Soto ayam”

Tante Lien's
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Maarssen
Keukens: Indonesisch
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke lunch gegeten bij Tante Lien. De soto ayam is erg lekker. Een echte aanrader. Service is top. Er is zorg aan het eten besteed.

24 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk Indisch gehaald bij Tante Lien. Zeer ruime porties en zeer gevarieerde rijsttafel met de naam ' Tante Lien" . Was wel even wachten totdat alles warm is. Als je wilt eten in het restaurant dan advies om te reserveren ( vr/za/zo)

10 januari 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer hier wat af gehaald, was gelijk een illusie armer.
Dacht alles vers bereid, helaas wordt alles in de magnetron opgewarmd en meegeven.
Geen Tante Lien's meer voor mij

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen in de toko en zagen de "huiskamer" waar het al een drukte van belang was. Maar toch werden we in alle rust geholpen. Er werd direct aangegeven dat het misschien iets langer kon duren vanwege de drukte, maar dat bleek allemaal mee te vallen. Bovendien is het eten het wachten meer dan waard. Het was zalig. Zelden zo'n lekkere gado gado gegeten.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ruikt het al heerlijk. De bediening begroet je vriendelijk en ziet er ook nog eens verzorgd uit. Het eten is heerlijk. Ik ga er zeker weer naar terug.

Reizigers die Tante Lien's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Tante Lien's geweest? Deel je ervaringen!