“super adres, ook om af te halen”
Beoordeling van Tante Lien's

Tante Lien's
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Maarssen
Keukens: Indonesisch
24 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk Indisch gehaald bij Tante Lien. Zeer ruime porties en zeer gevarieerde rijsttafel met de naam ' Tante Lien" . Was wel even wachten totdat alles warm is. Als je wilt eten in het restaurant dan advies om te reserveren ( vr/za/zo)

10 januari 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer hier wat af gehaald, was gelijk een illusie armer.
Dacht alles vers bereid, helaas wordt alles in de magnetron opgewarmd en meegeven.
Geen Tante Lien's meer voor mij

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen in de toko en zagen de "huiskamer" waar het al een drukte van belang was. Maar toch werden we in alle rust geholpen. Er werd direct aangegeven dat het misschien iets langer kon duren vanwege de drukte, maar dat bleek allemaal mee te vallen. Bovendien is het eten het wachten meer dan waard. Het was zalig. Zelden zo'n lekkere gado gado gegeten.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ruikt het al heerlijk. De bediening begroet je vriendelijk en ziet er ook nog eens verzorgd uit. Het eten is heerlijk. Ik ga er zeker weer naar terug.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tante Lien is echt Indonesisch eten. Ik heb het vermoeden dat het van eigenaar is veranderd. Het eten is lekker maar het is wel duur. Je hebt voor 22 euro twee bakken met eten met wat variatie.
Het blijft echter wel erg lekker eten.

Reizigers die Tante Lien's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Tante Lien's geweest? Deel je ervaringen!