“ervaring rijker”

Tante Lien's
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Maarssen
Keukens: Indonesisch
10 januari 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer hier wat af gehaald, was gelijk een illusie armer.
Dacht alles vers bereid, helaas wordt alles in de magnetron opgewarmd en meegeven.
Geen Tante Lien's meer voor mij

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen in de toko en zagen de "huiskamer" waar het al een drukte van belang was. Maar toch werden we in alle rust geholpen. Er werd direct aangegeven dat het misschien iets langer kon duren vanwege de drukte, maar dat bleek allemaal mee te vallen. Bovendien is het eten het wachten meer dan waard. Het was zalig. Zelden zo'n lekkere gado gado gegeten.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst ruikt het al heerlijk. De bediening begroet je vriendelijk en ziet er ook nog eens verzorgd uit. Het eten is heerlijk. Ik ga er zeker weer naar terug.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tante Lien is echt Indonesisch eten. Ik heb het vermoeden dat het van eigenaar is veranderd. Het eten is lekker maar het is wel duur. Je hebt voor 22 euro twee bakken met eten met wat variatie.
Het blijft echter wel erg lekker eten.

13 november 2017 beoordeeld

Met een aantal jeugdvrienden hier gegeten en herinneringen opgehaald. De bediening is jong en vriendelijk. Wij waren met 7 personen en hebben het menu gekozen. Dat is de rijsttafel inclusief voorgerecht en dessert. Alles smaakte goed, zoals wij dat ook in onze jeugdherinneringen aten. De smaken mogen voor mij nog wel wat sterker, maar misschien is het voor de klantenkring gekruid genoeg. De saté was erg lekker en er zat een goede roostersmaak aan. Deze hebben wij dan ook nog extra besteld. Goed eten, vriendelijke bediening. Zeker een plek om naar terug te komen.

Reizigers die Tante Lien's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Tante Lien's geweest? Deel je ervaringen!