“Gewoon lekker en goed”
Beoordeling van Heeren Van Maarssen

Heeren Van Maarssen
Geclassificeerd als nr. 4 van 46 Restaurants in Maarssen
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren is dit restaurant een aanwinst voor Maarssen. Zowel zomer als winter kun je hier terecht. In de zomer een gezellig terras waar je kunt vertoeven. De kaart is gevarieerd en de kok weet waar hij mee bezig is. Prijs/kwaliteit prima in balans.Bediening beleefd en vriendelijk. Je voelt je gelijk een beetje thuis. Zeker een aanrader en wij gaan nog eens terug.

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten (steak die goed klaargemaakt was) en leuke sfeer. We hadden een hele gezellige serveerster, die in was voor een grapje.
Voor herhaling vatbaar. 3gangen menu voor actieprijs was goed!

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom er vaker. Wat altijd opvalt: vers, goed klaargemaakt. Als je eenvoudig maar goed wilt eten, met smaakvol en niet te veel (pretenties) op he bord, ga eens naar Maarssen. Gegarandeerd goed (genoeg)!

13 januari 2019 beoordeeld

Lekker lunchen aan de rand van Maarssen--dorp.
Fijne bediening,
ruime keuze onder genot van wijntje of biertje.
Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018
9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de keuze uit heerlijke gerechten in een drie gangen menu.
Van mijn naaste tafel genoten vernomen dat ze het net als ik erg lekker en bijzonder vonden.
De reuze pepermolen was ook grappig om te zien. De ober gebruikte deze vakkundig en met spierballen.
De afsluiting met de snoep kar waaruit je vele soorten snoep kon kiezen was ook verrassend. ( Spek, fugde, chocolaadje, nogat, zoute drop krakeling, karamel, enz,enz.

Reizigers die Heeren Van Maarssen bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Heeren Van Maarssen geweest? Deel je ervaringen!