“Niet spannend, wel goed klaargemaakt!”
Beoordeling van Heeren Van Maarssen

Heeren Van Maarssen
Geclassificeerd als nr. 4 van 46 Restaurants in Maarssen
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom er vaker. Wat altijd opvalt: vers, goed klaargemaakt. Als je eenvoudig maar goed wilt eten, met smaakvol en niet te veel (pretenties) op he bord, ga eens naar Maarssen. Gegarandeerd goed (genoeg)!

13 januari 2019 beoordeeld

Lekker lunchen aan de rand van Maarssen--dorp.
Fijne bediening,
ruime keuze onder genot van wijntje of biertje.
Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018
9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de keuze uit heerlijke gerechten in een drie gangen menu.
Van mijn naaste tafel genoten vernomen dat ze het net als ik erg lekker en bijzonder vonden.
De reuze pepermolen was ook grappig om te zien. De ober gebruikte deze vakkundig en met spierballen.
De afsluiting met de snoep kar waaruit je vele soorten snoep kon kiezen was ook verrassend. ( Spek, fugde, chocolaadje, nogat, zoute drop krakeling, karamel, enz,enz.

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een erg gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Bij goed weer kun je er ook buiten zitten en er is altijd een lounge mogelijkheid. Erg lekker gegeten en verrassing bij de thee en koffie van het huis. Ook zeker goed mogelijk met kinderen.

10 december 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Heeren van Maarssen, gekozen voor het 3-gangen menu. Een mooi opgemaakte en zeer smaakvolle Carpaccio en een boterzachte Osaku steak. Als toetje een stuk worteltaart, ook lekker.
Bij de thee komen ze langs met een snoepkar, je kunt dan kiezen uit wat lekkers voor bij je thee (of koffie).

Tijdens onze avond was er de Jam Sessie (dit vindt iedere maand plaats), dit geeft een zeer gezellige sfeer. Er stond vanaf ongveer 21 uur een combo te spelen en er sloten zich diverse gasten bij aan (zangers en zangeressen, muzikanten met mondharmonica, saxofoon, etc.). Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Heeren Van Maarssen bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Heeren Van Maarssen geweest? Deel je ervaringen!