“Heel veel soorten pannenkoeken.”

De Pannekoekenbakker Maarsseveense Plassen
Geclassificeerd als nr. 6 van 46 Restaurants in Maarssen
19 augustus 2018 beoordeeld

Met onze “bonus” kleinkinderen hier een pannenkoek gegeten. Één van de kinderen mag geen lactose en geen gluten en heeft een behoorlijk “rugzakje” maar dat is geen probleem voor deze Pannenkoekenbakker. Aan alle “wensen en eisen” kan gewoon worden voldaan. Het assortiment is oneindig groot en wij hebben hier een fantastische pannenkoek gegeten met elkaar. De bediening is uitermate “ kindvriendelijk” wat erg aangenaam is. Chapeau voor de vriendelijke bediening. Wij hebben met ons vieren heerlijk gegeten in dit restaurant en komen zeker nog eens terug. De locatie is top zo aan de Maarsseveense plassen. Een echte aanrader. Ga zo door.

Datum van bezoek: augustus 2018

22 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke koffie (omdat we een rondje hebben gelopen) en lekker konden zitten op het terras,was voldoende ) Koffie aanbevolen

Datum van bezoek: juli 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is aan te raden want dit restaurant is druk bezocht. Heel veel keuze, in pannenkoeken en in desserts. De pannenkoeken smaken goed. Snelle bediening over het algemeen. Kan bij mooi weer lekker buiten zitten. Kinderen kunnen op spring kussens en kunnen sparen voor een kadootje.

Datum van bezoek: juni 2018
22 mei 2018 beoordeeld

Op tweede pinksterdag hebben wij met een groep van 43 mensen hier gegeten! Wat een fantastische service!! We zaten aan 3 grote tafels en de pannenkoeken werden per tafel tegelijk uit geserveerd. We eten hier vaker met een klein gezelschap, maar ook een grote groep is geen probleem. Voor het dessert was een keus uit 5 desserts gemaakt . In een woord...GEWELDIG!!!!

Datum van bezoek: mei 2018
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oké, het was fantastisch weer toen ik hier was, dus daarom misschien nog toffer, maar heerlijk gegeten. Goed belegde pannenkoek, vriendelijk personeel en een prachtige locatie aan het water met diverse speelmogelijkheden (binnen en buiten) voor de kinderen.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die De Pannekoekenbakker Maarsseveense Plassen bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

In De Pannekoekenbakker Maarsseveense Plassen geweest? Deel je ervaringen!