“Gezellige zaak!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 15 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Frans
28 oktober 2018 beoordeeld

Hier vandaag even neergestreken voor een kop koffie. Mooi, statig pand langs de Vecht. Zomers moet hier goed toeven zijn op het ruime terras aan het water. Daar was het nu te koud voor, maar binnen was het gezellug met brandende kaarsjes op tafel en verse bloemetjes. Vriendelijk personeel en lekkere koffie. We komen een keer terug voor de lunch!

Datum van bezoek: oktober 2018

17 oktober 2018 beoordeeld

Met collega's op de boottocht bij Vecht rivier. Dat organiseert Geesberge, als heb ik goed. Het was wel gezellig. De bediening was aardig.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Tijdens een boottochtje door de Vecht meerden wij eventjes aan t.h.v. Geesberge om een kopje koffie te drinken. We zaten daar heerlijk op een groot terras, aan de Vecht, in het zonnetje. Ideaal plekje op een zonnige dag! Na een tijdje bedachten we dat het inmiddels ook wel tijd was om te lunchen. Het broodje Pulled Checken was erg lekker en de gerechten van de anderen zagen er ook goed verzorgd en lekker uit.

Over de bediening was ik niet heel erg enthousiast. Ik denk dat ongeveer het halve terras vol zat en naar mijn idee liep er best veel (wel vrij jonge) bediening rond, maar toch moesten we steeds lang wachten tot iemand ons kwam helpen. 3 van ons hadden een cappuccino besteld en 1 een cola. Na lang wachten kwamen de 3 cappuccino's, maar geen cola.. We hebben nog even braaf gewacht, maar na een paar minuten zijn we toch maar gaan vragen hoe en wat. Toen bleek ze de cola niet opgeschreven te hebben. Kan natuurlijk gebeuren, maar zorg dan op zijn minst dat die cola vervolgens binnen 5 minuten op tafel staat. Helaas was dat ook weer niet het geval..

Het was dat het zulk lekker weer was en we daar heerlijk zaten, anders was onze irritatie-factor wel gestegen, denk ik ;)

Om toch nog even positief af te sluiten nog even 2 pluspunten:
- De mannen zijn altijd heel blij met de Texelse Skuumkoppe van de tap bij Geesberge.
- De prijzen van de lunchgerechten zijn prima.

Datum van bezoek: juli 2018
8 september 2018 beoordeeld

Samen met vriend gedineerd. Rustig aan gedaan, waarvoor we ook alle gelegenheid kregen. Eten was goed van kwaliteit en mooi opgediend. Bediening was erg prettig, rustig, maar wel op tijd als dat nodig was. Mis ik nog wel eens bij andere gelegenheden.
Door het weer binnen gegeten, maar ben ook wel benieuwd naar het terras bij mooi weer, dus kom terug.

Datum van bezoek: september 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je met mooi weer buiten wilt eten. Voldoende vertier en aandacht voor kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Geesberge bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Geesberge geweest? Deel je ervaringen!