“Gewoon goed, fijne bediening”
Beoordeling van Geesberge

Geesberge
Een tafel reserveren
wo 26-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 15 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Frans
8 september 2018 beoordeeld

Samen met vriend gedineerd. Rustig aan gedaan, waarvoor we ook alle gelegenheid kregen. Eten was goed van kwaliteit en mooi opgediend. Bediening was erg prettig, rustig, maar wel op tijd als dat nodig was. Mis ik nog wel eens bij andere gelegenheden.
Door het weer binnen gegeten, maar ben ook wel benieuwd naar het terras bij mooi weer, dus kom terug.

Datum van bezoek: september 2018

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je met mooi weer buiten wilt eten. Voldoende vertier en aandacht voor kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld

Nu de tweede keer hier gegeten deze keer een werk dinee maar dat is wedeorm weer heel goed bevallen. Voor buitenlandse gasten is het een geweldige plek om te bezoeken mooi en een leuk om even rond te kijken. Het eten is goed en zeker de prijs.
op onze hete zomer dag hadden we wat last van wespen dat was jammer.

Maar locatie een 10.

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld

Op een geweldige locatie, langs de vecht aan de rand van Maarssen treft u Restaurant Geesberge.
Op dit ruime terras vlak langs de vecht kunt u genieten van een drankje of maaltijd.
De boot kan voor het terras worden aangelegd.
Tevens de mogelijkheid voor B en B

Datum van bezoek: juli 2018
11 mei 2018 beoordeeld

In de tuin heb je uitzicht over de Vecht en kun je heerlijk lunchen of dineren. Geen grote kaart, maar wel lekker!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Geesberge bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Geesberge geweest? Deel je ervaringen!