“Lekker en gezellig!”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 maart 2019 beoordeeld

Kleinschalig (dus gezellig!), lekker en een erg vriendelijke bediening!! Als we over 4 weken weerin Maarssen zijn gaan we hier zeker weer eten!!

Datum van bezoek: maart 2019

20 februari 2019 beoordeeld

De bediening is vriendelijk en vlot e het etsen is uitstekend. De prijzen zijn heel redelijk: een dagmenu (hoofdgerecht en dessert) kost slechts 12,50 euro. Ik nam het dagmenu van lasagne en kreeg een heerlijke sorbet als dessert. De bijgerechten zijn royaal. Hou er wel rekening mee dat je in dit restaurant niet kunt pinnen.

Datum van bezoek: februari 2019
3 december 2018 beoordeeld

Dit is een eetcafe zoals het bedoeld is. Geen opsmuk, gezellig sfeer, een ruime kaart met mooie gerechten zonder liflafjes en waar voor je geld. Het kan druk zijn, maar aan de bar is bijna altijd ook plaats om te eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier koffie met appelgebak en slagroom genuttigd. Het gebak was erg lekker, de slagroom nep (veranderde heel snel in een zoet plasje). De cappuccino was lekker, alleen in een veel te klein kopje.

Datum van bezoek: november 2018
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte servers alles Ligt door elkaar op het bord gegooid saus er vol overheen zelfs als je dat er naast had gevraagd personeel loopt in vieze kleding En om alsnog met Netjes te zijn wou ik een klein fooitje geven hoor ik van mensen dat je dat beter niet kan doen want het personeel krijgt het toch niet.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Eetcafe De Dorpsgek bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Eetcafe De Dorpsgek geweest? Deel je ervaringen!