“Heerlijke hapjes”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Mediterraan
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ambiance, vriendelijke gast vrouw, heerlijk gegeten, 10 verschillende gerechtjes. TOP. Een aanrader voor een lekker etentje

Datum van bezoek: april 2019

2 april 2019 beoordeeld

Na lange tijd weer eens een keer bij Delice gegeten. We werden wederom hartelijk ontvangen en er was nog een tafel vrij voor ons. Gekozen voor het menu met 10 kleine gerechten.
We hebben een lekker glas wijn besteld met behulp van advies. Begonnen met de koude mezze met pita brood. Heerlijk snoepen en veel verschillende smaken. Ook op de tafels om ons heen zag het eten er goed uit.
Na afloop nog een lekkere kop koffie om het af te ronden. Ook die was goed. Echt lekker even anders gegeten. Dat doen we nog wel een keer.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles ok! Super vriendelijk chef en bediening, eten waar je vrolijk van wordt.
Een aanrader. Bij een volgend bezoek komen we zeker terug. Dank voor deze gezellige avond!

Datum van bezoek: februari 2019
11 februari 2019 beoordeeld

Een hartelijke ontvangst waardoor je je meteen heel welkom voelt. Gekozen voor het Delice-menu, een aanrader. Diverse verrassende smaken en combinaties van een hoge kwaliteit. Complimenten aan de kok, maar ook de vriendelijke bediening draagt zeker bij aan een geslaagde avond.

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld

Delice meet met 2 maten, en dat is geen goede zaak voor een restaurant. Mijn ervaring met Delice is totaal anders dan onderstaande beoordelingen weergeven. Ik ben er de afgelopen tijd 2 keer gaan eten. De eerste keer met de AH restaurantactie t.w. 2de driegangenmenu gratis. Een driegangenmenu kost dan € 44,50!, normaal € 37,50 hetgeen al flink aan de prijs is, gezien wat je er voor op je bord krijgt. Voor die € 44,50 krijg je geen 3gangenmenu, maar 10 kleine schaaltjes, die je ook nog moet delen met je tafelgenoot, en eigenlijk niet meer is dan tapas. Eigenlijk voel je je belazerd na afloop, maar kun je er weinig over zeggen, omdat de tweede gratis is. Benieuwd naar wat een normaal 3gangen menu voorstelt, zijn we nog een keer a la carte gaan eten en nu voor € 37,50 p.p. Dit was lekker, maar zeker geen € 37,50 waard. Delice zou er goed aan doen, om niet meer aan de AH restaurantactie mee te doen, want dit is oplichterij en ze gooien hiermee hun goede naam te grabbel. Voor mij in ieder geval een reden om nooit meer bij Delice te gaan eten.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Delice bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Delice geweest? Deel je ervaringen!