“Een aanrader!”
Beoordeling van Delice

Delice
Reserveren met
Delice is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Mediterraan
11 februari 2019 beoordeeld

Een hartelijke ontvangst waardoor je je meteen heel welkom voelt. Gekozen voor het Delice-menu, een aanrader. Diverse verrassende smaken en combinaties van een hoge kwaliteit. Complimenten aan de kok, maar ook de vriendelijke bediening draagt zeker bij aan een geslaagde avond.

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld

Delice meet met 2 maten, en dat is geen goede zaak voor een restaurant. Mijn ervaring met Delice is totaal anders dan onderstaande beoordelingen weergeven. Ik ben er de afgelopen tijd 2 keer gaan eten. De eerste keer met de AH restaurantactie t.w. 2de driegangenmenu gratis. Een driegangenmenu kost dan € 44,50!, normaal € 37,50 hetgeen al flink aan de prijs is, gezien wat je er voor op je bord krijgt. Voor die € 44,50 krijg je geen 3gangenmenu, maar 10 kleine schaaltjes, die je ook nog moet delen met je tafelgenoot, en eigenlijk niet meer is dan tapas. Eigenlijk voel je je belazerd na afloop, maar kun je er weinig over zeggen, omdat de tweede gratis is. Benieuwd naar wat een normaal 3gangen menu voorstelt, zijn we nog een keer a la carte gaan eten en nu voor € 37,50 p.p. Dit was lekker, maar zeker geen € 37,50 waard. Delice zou er goed aan doen, om niet meer aan de AH restaurantactie mee te doen, want dit is oplichterij en ze gooien hiermee hun goede naam te grabbel. Voor mij in ieder geval een reden om nooit meer bij Delice te gaan eten.

Datum van bezoek: december 2018
2 december 2018 beoordeeld

Hier weer eens na lange tijd gegeten.
Ontvangst was hartelijk. Heerlijke proeverij van 10 verschillende gerechtjes.
Zeer smakelijk en mooi opgediend. Lekkere wijntjes daarbij.
Zeer gastvrije bediening van zowel de gastvrouw als de chef. Deze persoonlijke aandacht is een pluspunt waard!
Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een enorme gastvrijheid en wat een geweldig lekker eten. We kregen zeer divers eten van zeer goede kwaliteit. Complimenten aan bediening en de kok.
Wil hier zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: november 2018
29 oktober 2018 beoordeeld

Hoewel we al jaren in Maarssen komen, hadden we dit restaurant niet eerder gezien. Via internet ontdekte ik het en was ik benieuwd vanwege de vele goede beoordelingen. We werden niet teleurgesteld. We namen het verrassingsmenu en het was heerlijk. Er werd heel goed met het Fokmap-Dieet van mijn vrouw rekening gehouden. De bediening is attent en persoonlijk, er wordt echt de tijd voor je genomen. De muziek is Arabisch, de inrichting vrij kaal (of strak, al naar gelang je smaak). De wijn erbij was heerlijk, en het toetje een smakelijke afsluiten. Een ware ontdekking!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Delice bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Delice geweest? Deel je ervaringen!