“Topkwaliteit”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Mediterraan
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een enorme gastvrijheid en wat een geweldig lekker eten. We kregen zeer divers eten van zeer goede kwaliteit. Complimenten aan bediening en de kok.
Wil hier zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: november 2018

29 oktober 2018 beoordeeld

Hoewel we al jaren in Maarssen komen, hadden we dit restaurant niet eerder gezien. Via internet ontdekte ik het en was ik benieuwd vanwege de vele goede beoordelingen. We werden niet teleurgesteld. We namen het verrassingsmenu en het was heerlijk. Er werd heel goed met het Fokmap-Dieet van mijn vrouw rekening gehouden. De bediening is attent en persoonlijk, er wordt echt de tijd voor je genomen. De muziek is Arabisch, de inrichting vrij kaal (of strak, al naar gelang je smaak). De wijn erbij was heerlijk, en het toetje een smakelijke afsluiten. Een ware ontdekking!

Datum van bezoek: oktober 2018
19 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden een gevarieerd verrassingsmenu. Alles smaakte goed, in het bijzonder de zeebaars en de kebab. Als dessert genoten wij van de huisgemaakte bosvruchten ijs. Mooie sfeerverlichting in het restaurant en qua design mooie, schone, zeer ruime toiletten met gasten handdoekjes.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld

Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend: gevarieerde hapjes vooraf met lekker brood en dan een vis-, vlees- en kipgerecht met wat gebakken aardappeltjes. Omdat het een voor een op tafel wordt gezet is alles lekker heet als je het opeet. Lekker ijs toe. De bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juni 2018 beoordeeld

Ontvangst is warm en zeer gastvrij. Mevrouw kent haar rol prima en komt gemoedelijk naast ons op de bank zitten. Legt een en ander goed uit en is ook sturend bezig. we laten ons graag verrassen. Zowel gastvrouw als kok serveren de gerechten op een hele ongedwongen manier. De bij geserveerde witte wijnen uit Sicilië en Frankrijk (Viognier)
van prima niveau. Kwantiteit van de gerechten zou iets meer kunnen zijn, hoewel wij wel met een heel lekker gevoel weer naar huis gingen

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Delice bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Breukelen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Delice geweest? Deel je ervaringen!