“Altijd top ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Maarssen
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Mediterraans restaurant, informele relaxte sfeer, mediterrane moderne Griekse keuken met eerlijke producten en smaken. Familierestaurant met gastvrije bediening.onze gasten staan centraal en worden goede verzorgd.
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Langzaam gegaarde shortrib gegeten, supermals met gerookte aardappelpuree. Alles was super lekker. Een heerlijke rode wijn van Lazaridi erbij gedronken. Uiteraard Grieks in het hoge segment. Ontvangst erg hartelijk, zoals altijd.

Datum van bezoek: april 2019

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor het eerst hier met het gezin wezen eten. Zeer originele gerechten op de kaart welke ook nog eens uitstekend worden bereid. Mooie Griekse wijnen en een ontvangst van een gastvrouw waar elk restaurant een voorbeeld aan kan nemen. Mijn advies, gewoon doen en genieten !!!

Datum van bezoek: maart 2019
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je het oude gedeelte van Maarssen binnenloopt langs het water met zijn mooie panden kom je onderweg dit restaurant tegen. Mediterrane keuken met veel Griekse invloeden. We eten diverse voorgerechtjes die allemaal lekker zijn. Zeer aan te bevelen als voorgerecht. Ik eet de dorade met muntkorst. Wat mij betreft had het velletje onder de korst verwijderd mogen worden. Die zit namelijk behoorlijk in de weg en de korst laat natuurlijk los van het vel. Ook de diverse sausjes mogen minder. De vis moet het zelf redden en heeft normaliter die sausjes niet nodig. Dit valt dus enigszins tegen. De bediening is vriendelijk en attent. De andere vleeshoofdgerechten zagen er prima uit en hoorde niemand klagen. Het gangetje naar het toilet is smal maar te doen. Redelijke ervaring dus.

Datum van bezoek: maart 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen daar geregeld en altijd een heerlijke kaart. Enorm vriendelijke service door Jan, en Wassiliki. Een echte aanrader

Datum van bezoek: februari 2019
21 februari 2019 beoordeeld

We gingen hier op aanraden naar toe, een Grieks restaurant, maar wat voor een.
Er was een Griekse ondertoon, en ook echte Griekse gerechten, maar ook italiaans, mediteraan, en frans.
Ruime keuze uit heerlijke gerechten, 5 verschillende hoofdgerechten genomen, heerlijk lamsvlees, super malse shortribs, risotto, pasta en klassiek grieks, en hoor de voorgerechten waren goed.

Vriendelijke bediening, stevig prijsniveau, maar achteraf was er bij het betalen een actie waar we niet van op de hoogte waren, dus werd de rekening heel erg vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant Enya bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Enya geweest? Deel je ervaringen!