“Sfeervol restaurant met heerlijk eten”
Beoordeling van Bistro Zuster Francina

Bistro Zuster Francina
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Bistro Zuster Francina is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Nederlands
30 augustus 2018 beoordeeld

Het was geen mooi weer en dus zaten we binnen in het sfeervolle restaurant Zuster Francina. Het was gezellig druk en ondanks die drukte was de bediening vlot en vriendelijk. Zowel het vlees- als het visgerecht smaakte uitstekend met lekkere fietjes, wat groentes en een frisse salade. Royaal glas wijn erbij. Voor- en nagerecht smaakten uitstekend en voor het driegangenmenu betaalden we maar 22,50 euro. Je hebt dan steeds de keuze uit een zestal gerechten. Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding maar ook als het wat durder was geweest was het zeer de moeite waard.

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Personeel is aardig en service gericht. Fijne sfeer. Aanrader. Ook dankzij de vomar diner bon kom je nog eens ergens

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de verjaardag van mijn vrouw gingen we hier uit eten. Ondanks reserveren moesten we wel even wachten en een drankje doen bij de gezellige bar (leuk om eens te zien wat ze in de keuken doen en hoe hard het personeel moet werken, respect hoor!).
Daarna een leuk plekje gekregen en heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Aanrader. Ook op een leuk plekje aan de Vecht in Maarssen. Ook heel attent dat ze vuurwerk binnenbrachten ter ere vd verjaardag van mijn vrouw!

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben daar een ijsje besteld. Kregen op het bord restjes ijs die al half gesmolten waren met hooguit drie halve aardbeien en slagroom uit een spuitbus. Koste € 8,50 wat echt te veel was. ‘s Avonds ergens anders besteld voor € 6,50 met echte slagroom en wel 10 aardbeien.

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Hier kun je voor een redelijk prijs prima eten. De bediening is heel vriendelijk en het eten van goede kwaliteit. Er is zorg aan besteed.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Bistro Zuster Francina bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province

In Bistro Zuster Francina geweest? Deel je ervaringen!