“Verrassende lunch”

20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Maarssen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant OpBuuren is idyllisch gelegen aan de Vecht in Maarssen (bij Utrecht) en biedt een heerlijk terras aan het water. De ambiance van het restaurant kan het best omschreven worden als stoer en chic en is met zestig zitplaatsen en een open keuken; persoonlijk, toegankelijk en lekker modern. Zo wordt er niet met een menukaart gewerkt, maar wordt u door de keuken echt verrast. Het restaurant wordt gerund door Patron Cuisinier Karl van Baggem staat al jaren hoog in de Gault Millau gids. Naast lunch en diner kunt u ook gebruik maken van de Leeuwenkamer voor private dining, receptie, bruiloft, vergadering of familiediner. In het restaurant kunt u ook kiezen voor de Chefs table (4-6 personen) met direct zicht op de keuken! Ook kunt u bij OpBuuren een sloep huren voor een culinaire vaartocht over de Vecht.
19 mei 2019 beoordeeld

Na een koude fietstocht een warm ontvangst. Heerlijke lunch van 3 gangen met daarnaast en prachtig glas wijn. Aanrader

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verrassingsmenu mochten we van De kunsten van Chef Karl van Baggem en Sander van Bruchem genieten.
Fijne ontvangst, vlotte en gezellige bediening waarbij de keukenbrigade hard meehielp (wegens de afwezigheid van twee ziekte collega’s).
Prachtige smaakvolle gerechten van het mooie verrassingsmenu gecombineerd met een mooi passend wijnarrangement.

We hebben genoten en komen zeker terug Sander ;-)

Datum van bezoek: mei 2019
RestaurantOpBuuren, Eigenaar van Restaurant OpBuuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Beste Sylvia-Ger V, dank voor je mooie beoordeling en dat het verrassingsmenu in de smaak viel. Graag nog eens tot ziens in OpBuuren!

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meteen herkend door Karl van Baggem komen we er snel achter wat we inmiddels in de Hoefslag missen (waar hij voorheen de Chef-kok was). Wat een sfeervol restaurant, waar echt met passie wordt gekookt. Wij nemen plaats aan een wat hogere tafel. Het vijfgangen menu kent alleen hoogtepunten (ja de truffel smaakt hier ook voortreffelijk) met verrassende wijnen, zoals uit Azerbeidzjan. Al vinden wij de Bourgogne toch wel de topper. Dit is echt genieten!

Datum van bezoek: mei 2019

Beste 194frankh, wat een lof! Veel dank en fijn dat jullie genoten hebben. Daar doen we het voor. Graag nog eens tot ziens in OpBuuren!

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant. Prachtig interieur, zeer sfeervol en ruim ingericht.
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en service. Het eten was voortreffelijk, bijzondere combinaties van smaken en met veel aandacht bereid.. Dat was te proeven!
Zeer geschikt voor een zakelijke lunch maar ik kom hier graag (privé) nog eens uitgebreid dineren. Top.

Datum van bezoek: maart 2019
RestaurantOpBuuren, Eigenaar van Restaurant OpBuuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Beste Jacqueline,
Hartelijk voor je mooie review - daar doen we het iedere dag voor! Heel graag nog eens tot ziens in OpBuuren! Culinaire groet Karl!

25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurant in Maarssen en zagen de goed kritieken op TripAdvisor. Toegegeven, sommige waren minder goed, maar die betroffen eerder teleurstelling in te hoge verwachtingen. Wij kozen voor 3 gangen met bijpassende wijnen. Helemaal top. Fraai opgediend, goed bereidt en interessant en fijn van smaak. Met name de dun gesneden entrecote was superb.
Deze komt op mijn shortlist.

Datum van bezoek: februari 2019

Beste Peteronium, veel dank voor de mooie review - fijn dat ons entrecote gerecht in de smaak viel. Heel graag nog eens tot ziens in OpBuuren! Met culinaire groet Karl van Baggem!

Reizigers die Restaurant OpBuuren bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

In Restaurant OpBuuren geweest? Deel je ervaringen!